זהר בלום- צילום גיא כושי ויריב פיין
זהר בלום צילום גיא כושי ויריב פיין

"הגיע הזמן שלי": זהר בלום הודיע כי יתמודד על ראשות עיריית רחובות

התפתחות דרמטית במפה הפוליטית של רחובות: מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הכריז אתמול בכנס מיוחד כי יתמודד על ראשות העירייה בבחירות שיתקיימו השנה

פורסם בתאריך: 2.4.23 11:59

-->

התפתחות פוליטית משמעותית ברחובות: מ"מ ראש העירייה, זהר בלום בן ה-56, הכריז כי יתמודד על ראשות עיריית רחובות בבחירות הקרובות השנה. בלום, נשוי ואב לשניים, הכריז על כך מול מאות משתתפים שהגיעו להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. בלום הכריז: "הגיע הזמן שלי להיות ראש עיר, אני בשל לתפקיד ולאתגר הבא".

בלום אמר למשתתפים: "אני עוסק בעשייה עירונית – ציבורית יותר מ-20 שנה. שנים ארוכות של עבודה קשה, כל יום ראשון בשטח, משעה חמש וחצי בבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות, הכל עבור כלל תושבי העיר רחובות, עבור כלל התושבים, גם עבור אלה שלא בחרו בי. אני מכיר כל פינה ואתגר בעיר רחובות, גיבשתי צוות מומחים שבעזרתו אציג בקרוב לתושבי העיר את תכנית רחובות 2035, תכנית מקיפה שכוללת היערכות והתמודדות עם כל האתגרים של העיר. אין בכוונתי להשמיץ את העיר רחובות כדי להגדיל את סיכויי להיבחר, נולדתי ברחובות, גדלתי ברחובות, אני אוהב את רחובות וביחד עם התושבים והצוות המצוין שלצדי, נהפוך אותה מעיר טובה לעיר מצוינת. עיר שתושביה אוהבים אותה, גאים בה ומעורבים בתכנון ובעשייה העירונית שלה. כפי שהובלתי בעשור האחרון מהפכה בתחום החינוך, כפי שהייתי גורם מוביל בפיתוח העיר וגיוס משאבים, כך אני מתכוון להוביל את העיר רחובות לעידן חדש של מצוינות בכל התחומים. העירייה בהובלתי תתפקד כסיירת מובחרת שתפעל עבור התושבים, בשיתוף פעולה מלא עם התושבים".

בלום מסכם בימים אלה קדנציה רביעית של עשייה ציבורית – עירונית בעיר רחובות, מתוכן שלוש קדנציות כסגן ראש עירייה ומחזיק תיק החינוך. סיעת "החינוך בראש" שבראשותו היא הסיעה הגדולה במועצת העיר וכוללת 5 חברי מועצה הפועלים בשורה של תחומים בעשייה העירונית.

בלום הוסיף ואמר: "אני יוצא לדרך הזו עם שותפים מצוינים ונחושים לדרך, אני איש של חזון ועבודה קשה, פחות הבטחות גדולות ויותר תוצאות. אשתף פעולה עם כלל נציגי הסיעות השונות והתושבים הנהדרים של העיר שלנו כדי להפוך את רחובות מעיר טובה לעיר מצוינת. אני קורא לתושבי העיר, הצטרפו אלי למסע המיוחד והחשוב הזה, אתם הגורם הכי משמעותי בו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר