הכביש המחבר בין שכונת רחובות ההולנדית לשכונת אבן גבירול צילום דוברות העירייה
הכביש המחבר בין שכונת רחובות ההולנדית לשכונת אבן גבירול צילום דוברות העירייה

נפתח באופן מלא הכביש המחבר את שכונת רחובות ההולנדית ושכונת אבן גבירול

באוגוסט נפתח נתיב נסיעה לכל כיוון, עתה נפתח הכביש באופן מלא. עבודות הגינון יימשכו בתקופה הקרובה

פורסם בתאריך: 29.3.23 11:02

-->

עיריית רחובות פתחה את הכביש המחבר בין שכונת רחובות ההולנדית לשכונת אבן גבירול: בהשקעה של כ-12 מיליון שקלים, עיריית רחובות והל"ר פתחו לאחרונה את הכביש המחבר בין השכונות – לתנועה דו-כיוונית. פתיחת הכביש מקצרת באופן משמעותי את הנסיעה בין השכונות ואת הכניסה והיציאה מהן. שני נתיבי נסיעה נפתחו לכל כיוון, נסללו שבילי אופניים, חודשה תשתית התקשורת והוקמו תשתיות מים וניקוז חדשות.

כזכור, נתיב נסיעה אחד לכל כיוון נפתח כבר בחודש אוגוסט האחרון, וזאת כדי להקל על התלמידים וההורים בחזרה ללימודים בבתי הספר וגני הילדים. כעת, עם פתיחה מלאה של הכביש, תושבי האזור נהנים מתשתיות תחבורה מחודשות ואיכותיות. עבודות הפיתוח הנופי והגינון טרם הסתיימו אולם כדי להקל על התושבים החליטה העירייה שלא לעכב את פתיחת הכביש – ולבצע את עבודות הגינון במקביל. התוכניות לפיתוח נופי נמצאות כעת בהשלמות תכנון ועיצוב, ויושלמו במהלך החודשים הקרובים. בשל עבודות בניה בצומת הר הצופים – האלוף פרי ולשמירת ביטחון תושבי השכונה, נחסמה הגישה לאחת משתי המדרכות.

 

ראש העירייה, רחמים מלול: "אני שמח על סיום פרויקט אסטרטגי של תשתיות לטובת התושבים במערב העיר. עם סיום העבודות, מלבד קיצור הדרך והנסיעה הנוחה ייהנו התושבים גם משבילי האופניים וטיילת חדשה".

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ: "לצד סלילת הכביש לכלי רכב, בפרויקט הזה סללנו גם שבילי אופניים המאפשרים תחבורה ירוקה, נעימה וסביבתית יותר".

חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה אבי קינד: "הכביש החדש מאפשר מעבר פשוט בין השכונות ומקל באופן משמעותי על הנסיעה באזור. אני שמח שהשלמנו את העבודות לטובת תושבות ותושבי רחובות ההולנדית ושכונת אבן גבירול".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "אני שמח על הפתיחה המלאה של כביש חדש נוסף בעיר, ובטוח שהתושבים נהנים כעת מתשתיות הנסיעה החדשות שהוקמו במסגרת הפרויקט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר