יוחאי פרסר בקביעת המזוזה בספרייה ע"ש ענבל רוזנברג ז"ל, צילום דוברות העירייה

"היא הצילה הרבה נשמות". נחנכה ספרייה על שם ענבל רוזנברג ז"ל

ענבל רוזנברג ז"ל הייתה פסיכולוגית חינוכית בעירייה, וממקימי בית הספר הממלכתי דתי הדמוקרטי בראשית. היא נפטרה לפני כשנה כשהיא בת 43 בלבד והותירה אחריה חלל ענק

פורסם בתאריך: 28.3.23 11:37

-->

ספריה חדשה על שם ענבל רוזנברג ז"ל, נחנכה השבוע בבית ספר בראשית ברחובות. רוזנברג ז״ל כיהנה כפסיכולוגית חינוכית בשירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני שבמינהל החינוך בעיריית רחובות, והתמחתה בילדים מחוננים. היא נפטרה לפני כשנה כשהיא בת 43 בלבד, והותירה אחריה חלל ענק. ענבל הייתה ממקימי בית הספר הממ"ד הדמוקרטי בראשית, ומההורים הראשונים שהצטרפו ליוזמה והובילו אותה. בבית הספר הצעיר הקימו בימים אלה, בעזרת עיריית רחובות, ספריה חדשה – ספריית בראשית, והחליטו לקרוא את הספרייה על שמה של ענבל ז"ל. משפחת רוזנברג תרמה ספרים וריהוט, וכל קהילת בית הספר לקחה חלק בהקמת הספרייה.

ספריה ע"ש ענבל רוזנברג ז"ל, דוברות העירייה

ספריה ע"ש ענבל רוזנברג ז"ל, דוברות העירייה

טקס חנוכת הספרייה נערך בנוכחות בני משפחת רוזנברג ומשפחת פרסר – משפחתה של ענבל, ראש העירייה רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, סגן ראש העירייה ויו"ר חוויות אמיתי כהן, ראש מינהל חינוך אפרת צוקרמן, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי שרה והב, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון וכלל קהילת בית הספר – התלמידים והתלמידות, ההורים והמורים.
את הטקס הנחתה יעל רוזנברג-ריטש, סגנית יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר וגיסתה של ענבל. הטקס הסתיים בקביעת מזוזות בספריה על ידי בעלה של ענבל ז"ל אריאל רוזנברג ואחיה, יוחאי פרסר.
לאחר מכן הוסר הלוט מעל השלט על שמה של ענבל בספריה. מאוחר יותר נערך בבית הספר הפנינג קריאה, יצירה ותערוכה לכל קהילת בית הספר .

 

רחמים מלול אמר: "אין מקום יותר מתאים מבית הספר בראשית להנצחתה של ענבל זיכרונה לברכה. היא עסקה ברוב שנותיה המקצועיות בחינוך ילדים ובפתרון בעיותיהם, והצילה הרבה נשמות.
ענבל הצילה אותם באמצעות חוכמת הלב המיוחדת לה, האצילות והעדינות שבהן נהגה. אני מאחל לכם שתמשיכו לעסוק בבית החינוך הנפלא הזה בגידול פירות טובים לתפארת העיר רחובות כולה".

מנהל בית הספר, אופיר ביכלר: "ענבל הייתה שותפה בהקמת הקהילה הנפלאה הזו , קהילת בראשית, חברה בהנהגת ההורים מיום הקמת בית החינוך ותמיד ידעה לתת עצה טובה. ענבל עזרה לי אישית בהיענות והירתמות לכל בקשה שהייתי מבקש לטובת קהילת בית הספר. תמיד נרתמה בשמחה, ברוגע ובצניעות רבה, ותמיד ידעה להוקיר תודה. אשת אחדות מיוחדת במינה".

אריאל רוזנברג, בעלה של ענבל ז"ל, סיפר: "אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את הספרייה על שם ענבל. ענבל אהבה מאוד ספרים, היא קראה בלי סוף. כפסיכולוגית חינוכית היא חשבה שספרות טובה יכולה להתקיים לשנים ארוכות, וקריאה של ילדים בספרים תקל עליהם לשוחח על כל נושא בעולמנו. תודה רבה לעירייה רחובות, לרחמים מלול ולזוהר בלום על ההתגייסות למטרה זו ועל הסיוע לבית הספר בראשית. תודה לרשת חוויות על הסיוע לספריה, תודה לכל הורי בית הספר על התרומה להקמת הספרייה".

בעתיד, עם מעבר בית החינוך בראשית למשכן הקבע, תיפתח הספרייה במבנה החדש לרווחת קהילת בית החינוך ולכל תושבי השכונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר