צבי מדהלה, צילום דוברות העירייה
צבי מדהלה, צילום רמי זרנגר

צביקה מדהלה מונה לתפקיד סמנכ"ל וראש מינהל תפעול בעירייה

מדהלה, המתגורר בשכונת אבן גבירול, אמר: "אני רואה זכות גדולה בהזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור"

פורסם בתאריך: 23.3.23 10:53

-->

צביקה מדהלה נבחר לתפקיד סמנכ"ל / ראש מינהל תפעול בעיריית רחובות. מדהלה, נשוי ואב לארבעה ילדים ותושב שכונת אבן גבירול בעיר, הוא בוגר תואר ראשון ושני. בשלוש השנים האחרונות הוא מכהן כמנהל אגף המוניציפאלי בעיריית רחובות. לפני כן כיהן בתפקידים ניהוליים במשך כתשע שנים ברשת חוויות  וגם כמ"מ מנכ"ל רשת חוויות וכסמנכ"ל הרשת. בתפקידו האחרון בשירות קבע בצה"ל שירת כסגן אלוף, בתפקיד ראש ענף הדרכה ואימונים במרכז לאימוני יבשה וכן שירת כקצין אג"מ, ראש מדור מבצעים ועוד.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל / ראש מינהל תיפעול בעיריית רחובות הוא יהיה אחראי על האגפים התפעוליים של העירייה ויאגם את המשאבים בתחום התפעולי, יחד עם תפקידיו עד כה כמנהל האגף המוניציפלי. המינוי כפוף לחוות דעת משפטית ואישור משרד הפנים, כמקובל.

 

ראש העירייה, רחמים מלול, בירך על המינוי ואמר: "צביקה מדהלה הוא מנהל מצוין ומשרת ציבור מהמעלה הראשונה. בשנים האחרונות הוא שירת את הציבור בחריצות, בנאמנות ובמסירות ואנו שמחים לקדם אותו לתפקיד בכיר יותר שבו יוכל לתרום מכישוריו לטובת עבודת העירייה".

מנכ"ל העירייה, מאיר דהן, ציין: "צביקה מדהלה הוא נכס לעיריית רחובות, ואין לי ספק כי גם בתפקיד סמנכ"ל התפעול הוא ישרת את הציבור על הצד הטוב ביותר".

מדהלה הודה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה על האמון בו וציין: "אני רואה זכות גדולה בהזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר