מימין- סגן רהע אמיתי כהן, גלעד סלע תלמיד הישיבה, הרב דוד טברסקי ראש הישיבה, ראש העיר רחמים מלול, הרב קובי ארביב ממהל הישיבה, הרב עמר ואמיר בננו
מימין סגן רה"ע אמיתי כהן, גלעד סלע תלמיד הישיבה, הרב דוד טברסקי ראש הישיבה, ראש העיר רחמים מלול, הרב קובי ארביב מההל הישיבה, הרב עמר ואמיר בננו צילום באדיבות הישיבה

כ-1,600 סלי מזון נארזו לקראת פסח בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות

סלי המזון נארזו במסגרת מיזם כולנו משפחה אחת שהוקם לפני כחמש שנים על ידי המכינה הקדם צבאית "שובו אחים בשביל ישראל" קרית משה

פורסם בתאריך: 16.3.23 10:22

-->

קרוב ל-1,600 סלי מזון נארזו בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות, סלי המזון יחולקו למשפחות רבות לקראת חג הפסח.

מיזם 'כולנו משפחה אחת' הוקם לפני כחמש שנים על ידי המכינה הקדם צבאית "שובו אחים בשביל ישראל" קרית משה – רחובות על שם שלושת הנערים איל, גיל-עד ונפתלי הי"ד, על ידי רשת יוחננוף וסגן ראש העירייה אמיתי כהן.

מיזם כולנו משפחה אחת אורז ומחלק כ-60,000 סלי מזון בשנה, בשני מועדים, חגי תשרי ופסח, בכל רחבי הארץ. בימים האחרונים נארזו במסגרת המיזם בישיבת בני עקביא הדרום על ידי התלמידים והצוות החינוכי מעל ל-1,600 מארזי מזון שיסייעו למשפחות רבות בחג הפסח. מבצע האריזה הוקדש לעילוי נשמת הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל, ראש ישיבות ואולפנות בני עקיבא. לרגל האירוע הגיעו למקום גם ראש העירייה רחמים מלול, וסגן ראש העירייה וידיד הישיבה, אמיתי כהן.

מלול אמר: "זהו מפעל של חסד פה בישיבת הדרום, מפעל של נתינה והתגייסות של התלמידים היקרים. אנחנו גאים לחנך את התלמידים גם לערכים של ערבות הדדית ותרומה לקהילה, פסח כשר ושמח לכולם".

איתן יוחננוף מנכ"ל רשת יוחננוף: ״פרויקט משפחה אחת התפתח בשנים האחרונות מתוך הפניות בשטח, אנו עושים השתדלות להגיע ולסייע ככל האפשר ובמיוחד בפסח שיש את העניין שבו נאמר כל דכפין ייתי וייכול. שמחתי גם על השותפות של ישיבת הדרום בני עקיבא בסיוע לפרויקט לע"נ הרב חיים דרוקמן זצ"ל שבחזונו האחדות הייתה מעל הכל".

סגן ראש העירייה, אמיתי כהן: "אני שמח ונרגש לראות את ההתגייסות של ישיבת הדרום לטובת פרויקט קמחא דפסחא והעומד בראשה הרב דוד טברסקי יחד עם הצוות והתלמידים. במיוחד בימים אלו, הערבות ההדדית וההתגייסות לטובת קמחא דפסחא שלא מבדילה בין מגזרים והשנה האריזות נעשות לעילוי נשמת הרב חיים דרוקמן זצ"ל, שכל הזמן דגל בלקחת אחריות, ובלאחד את העם. שנזכה בעשייה מבורכת זו לשמר את מורשתו וצוואתו".

הרב דוד טברסקי, ראש הישיבה: "הרב דרוקמן חינך תמיד לתורת חסד ותורה שמחוברת לעשייה כחלק מהתורה הגדולה שנלמדת בישיבה זכינו לתת לתלמידנו גם חיבור מעשי לתורת חסד, בהזדמנות זו נודה לידידנו סגן ראש העירייה אמיתי כהן ולכל צוותו על העשייה הגדולה והחסד הרב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר