תלמידי ביס השיטה הכינו חבילות לעובדי בית החולים קפלן - צילום: דוברות עיריית רחובות
תלמידי בי"ס השיטה הכינו חבילות לעובדי בית החולים קפלן - צילום: דוברות עיריית רחובות

יום המעשים הטובים ברחובות: מעל ל-100 אירועים והפקות מיוחדות ברחבי העיר

בישול ארוחות חמות, אפיית עוגות לחיילים בודדים, מסיבת בר מצווה לעולה חדש, ועוד: מאות ייקחו חלק בפעילויות רבות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 14.3.23 11:14

-->

עיריית רחובות, החברה העירונית לתרבות נופש וספורט ורשת חוויות מובילות מעל ל-100 אירועים והפקות, לרגל יום המעשים הטובים, שסוחף את העיר מידי שנה להתנדבות בכל רחבי העיר.
בפעילויות ייקחו חלק עובדים מכל גופי העירייה והחברות העירוניות, מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמאלית, מתנדבים, עמותות ועובדים בחברות שונות הפועלות בעיר.

בין הפעילויות שצפויות השנה: יום פינוק לוותיקות שכונת קריית משה, צוותי המעונות של חוויות יבשלו ארוחות חמות למשפחות המוכרות ברווחה, סיור מורשת לחברי "החממה" המרכז לשיקום נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, במרכזים הקהילתיים יוקמו גינות קהילתיות ויתקיימו שתילות וטיפוח סביבתי, מסיבת בר מצווה לעולה חדש, איסוף אגורות מהתושבים והעברת הכספים לעמותה בשיתוף עם חברת ברינקס שתאסוף את הכספים, הכנת ארון בגדים קהילתי בו ניתן יהיה להשאיר פרטי לבוש וספרים להחלפה כתרומה ועוד.

פעילויות נוספות שיתקיימו: צביעת בית הכנסת השכונתי וטיפוח החצר בהובלת נוער קריית משה, סדנאות צחוק במרכז גיל הזהב, הכנת מתנות לילדים מאושפזים בקפלן, אפיית עוגות לחיילים בודדים, התנדבות של עובדי מעגלי תעסוקה שהינם עם צרכים מיוחדים בקטיף בקיבוץ שילר, חלוקת כריכים ושתייה בהכנת נוער היחידה לקידום נוער בפארק המייסדים ובתחנת הרכבת, איסוף ואריזת סלי מזון לפסח בשיתוף עמותות, אירועים קהילתיים, פעילויות בתוך בתי הספר היסודיים ברחבי העיר, פינוקים לאבות הבית במערכת החינוך, פעילות ותרומות לעמותת עמך, בית אבות נווה עמית ועוד.

 

ראש העירייה, רחמים מלול אמר: "זוהי זכות גדולה להיות בצד הנותן, אני מתרגש לראות את רמת המעורבות, האכפתיות והרצון לתרום לעיר ולתושבים, מצד תושבים ואנשים טובים, שמפנים את זמנם עבור הזולת. רק ביחד אנחנו קהילה חזקה". אמיתי כהן, סגן ראש העירייה ויו"ר רשת חוויות, המרכזת את יום המעשים הטובים העירוני, אמר: "הנהלת הרשת והעובדים התגייסו ויצרו עשרות אירועים קהילתיים, תוך חשיבה על כל הקהילות והאוכלוסיות. אנחנו גאים לנהל את היום העוצמתי הזה, שכולו אחדות ועזרה לזולת". מאיר דהן, מנכ״ל העירייה: "יום המעשים הטובים הוא יום חשוב בעיני, מכיוון שזו הזדמנות מצויינת עבור העירייה להדק את הקשר עם התושבים ולבטא את הערכים של החיבור לקהילה, שליחות ועשיית טוב".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר