חיבוק מתוק לחיילי גדוד ארז (צילום: עיריית רחובות)

מחווה מרגשת: תלמידי תחכמוני העבירו חיבוק מתוק ללוחמי גדוד המעברים

לרגל חג הפורים: מאות משלוחי מנות נאספו על ידי תלמידות ותלמידי בית הספר תחכמוני והועברו לגדוד ארז, גדוד הלוחמות והלוחמים שמאמצת עיריית רחובות

פורסם בתאריך: 6.3.23 11:48

-->

עיריית רחובות מאמצת זה מספר שנים את גדוד הלוחמים "ארז" של המשטרה הצבאית, אשר מאבטח את המעברים של ירושלים. מדובר בגדוד שבו כ-600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ-15 מעברים שבעוטף ירושלים ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי הגדוד עומדים במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית. רק לפני כחצי שנה נרצחה לוחמת הגדוד, נועה לזר ז"ל, בפיגוע במחסום שועפט.

 

 

לקראת חג הפורים ולאור ההצלחה באיסוף חבילות ללוחמים בשנים האחרונות, הוחלט לחבק את הלוחמות והלוחמים במשלוחי מנות לרגל החג הממשמש ובא. בית הספר תחכמוני ברחובות, בראשות המנהל עודד כלפה, נרתם מיידית למשימה ובתוך ימים ספורים נאספו מהתלמידים מאות משלוחי מנות לחיילים. נציגי החיילים הגיעו לאסוף את החבילות על מנת להעבירן ללוחמים וללוחמי הגדוד לקראת החג.

ראש העירייה רחמים מלול: "עיריית רחובות גאה לחבק באמצעות התלמידים את הלוחמות והלוחמים בצה״ל לקראת החג, ובכל הזדמנות. עבור התלמידים זהו ערך חינוכי שחשוב לנו להעביר להם, עבורנו זו הוקרת תודה חשובה על שירותם ועל סיכון חייהם למעננו יום יום ושעה שעה".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "כפי שעשינו בשנים עברו, נרתמנו בשמחה למבצע משלוחי מנות לחיילים. כל הכבוד לתלמידי תחכמוני. מאות החבילות שנאספו מאפשרות לתלמידים להגיע לחיילים ולהוקיר אותם".

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן: |שמחנו לקחת חלק ביוזמת החיבוק לגדוד ארז. בכל פעם משתתפים בתי ספר אחרים בפרויקט, כך שנוכל לחשוף כמה שיותר תלמידים לקשר עם הגדוד ולחשיבות ההוקרה לצה״ל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר