מתנדבי ידידים רחובות עם אביו של התינוק שחולץ, צילום ארגון ידידים
מתנדבי ידידים רחובות עם אביו של התינוק שחולץ, צילום ארגון ידידים

"מרגש כל פעם מחדש להיות שותף בהצלת חיים"

דרמה ברחובות: תינוק ננעל בשגגה ברכב לעיני אביו. "הייתי באמצע סידורים וקניות לקראת שבת, כשלפתע התקבלה קריאת החירום", סיפר מתנדב ארגון ידידים שחילץ את התינוק

פורסם בתאריך: 5.3.23 08:51

-->

תינוק ננעל ביום שישי צהרים ברכב לעיני אביו ברחוב הירדן ברחובות וחולץ על ידי מתנדבי ידידים. מידידים נמסר כי ביום שישי בשעה 12:40, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו.

מוקדן ידידים, אורי בן שושן, ענה לשיחה והעביר קריאה בקבוצת החירום. עדיאל משה, אחראי מתנדבים מושבי אשדוד, יחד עם אייל אנגל, מתנדב הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוק בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

 

עדיאל מספר: "הייתי באמצע סידורים וקניות לקראת שבת, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. מיד מיהרתי להגיע למקום, והתחלתי לפעול לפתיחת דלת הרכב. אייל אנגל הגיע גם הוא והחל בניסיון לפתוח את הדלת בצידו השני של הרכב. תוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את התינוק ולהשיבו לזרועות אביו. האבא שיבח את הארגון והודה על התושייה והעזרה. מרגש כל פעם מחדש להיות שותף בהצלת חיים".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד. במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר