בחירות 2023: מי יעמוד בראש הליכוד בעיר?

ועדת היגוי מיוחדת בראשות השר ישראל כ"ץ ומנכ"ל הליכוד צורי סיסו תכריע ברחובות: רשימת ליכוד מוסכמת - או פריימריז פתוחים לכלל המתפקדים

פורסם בתאריך: 1.3.23 19:57

-->

הישג לחברי המועצה אביב איטח ורונן אהרוני: הועדה המוניציפלית ומועצת הסניף המכהנת משנת 2012 לא יבחרו את רשימת הליכוד למועצת העיר רחובות בבחירות 2023.

בית הדין העליון של תנועת הליכוד פרסם היום את החלטתו בעקבות עתירה שהגישו חברי המועצה לאפשר לכלל מתפקדי הליכוד ברחובות להרכיב את רשימת הליכוד למועצת העיר וזאת מאחר ולא התקיימה ועידת המפלגה 11 שנים.

מאחר ועל פי חוקת הליכוד מועצת הסניף היא הגוף הבוחר את רשימת הליכוד למועצת העיר בבית הדין החליטו להציג החלטה מאוזנת שבה לא תתקבל החלטה גורפת על פריימריז אך מאידך, תוקם ועדת היגוי מיוחדת בראש יו"ר המזכירות ושר האנרגיה ישראל כ"ץ ומנכ"ל הליכוד צורי סיסו שיחליטו האם ניתן להגיע להסכמה על רשימה מוסכמת בין הקבוצות השונות בליכוד, או האם לקיים פריימריז פתוחים לכלל מתפקדי הליכוד שירכיבו את רשימת הליכוד למועצת העיר בבחירות 2023.

לנושא המשך כהונתו של ראש העיר מטעם הליכוד רחמים מלול לא היתה התייחסות בעתירה ובהחלטה ולכן גם אם הליכוד יאפשר למלול להתמודד בראשות הליכוד , ועדת ההיגוי היא זו שתכריע על הרכב הרשימה.

 

חבר המועצה אביב איטח: "הפריימריז על הפרק.אני מברך על ההחלטה להעביר את סמכות הבחירה מהגוף הבוחר לשנת 2012 שאינו משקף את מאזן הכוחות הנוכחי.במידה והוועדה לא תצליח לרענן את הנהגת הרשימה – נלך לפריימריז פתוחים בקר כלל המתפקדים והם יעשו זאת כדי שנוכל יחד לחזק את הליכוד והעיר רחובות"

חבר המועצה רונן אהרוני: "אני שמח שבית הדין של הליכוד פסק לטובת ריענון רשימת הליכוד ברחובות , כולי תקווה שנגיע לבחירות ברשימה חזקה ומאוחדת לטובת הליכוד וכלל תושבי העיר."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר