הזוכים בתחרות IT AWARDS רחובות וגדי שעובי . צילום דוברות עירייה
הזוכים בתחרות IT AWARDS רחובות וגדי שעובי . צילום דוברות העירייה

עיריית רחובות זכתה בשני פרסים בתחרות ארצית בתחומי החדשנות הדיגיטלית

מערכת חדשה של העירייה זכתה בפרס חדשנות. גדי שעובי זכה בתואר מנהל מערכות מידע מצטיין

פורסם בתאריך: 19.2.23 19:49

-->

כבוד: צמרת תעשיית ה-IT בישראל התכנסה השבוע לטקס הכרזה על הזוכים בתחרות ה- IT AWARDS של "אנשים ומחשבים", התחרות המובילה בתחום הטכנולוגיה והחדשנות בישראל. התחרות מיועדת לארגונים במגזר העסקי והציבורי המובילים חדשנות דיגיטלית ומשפרים את השירות לקהל לקוחותיהם.

אגף מערכות מידע של עיריית רחובות זכה בתחרות בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות עם פרויקט מערכת ה-CRM החדשה "מתחברים לתושבים". עובדי האגף באמצעות חברת אפליקיישן קר פעלו בשנה האחרונה כדי לבנות את המערכת בהתאם לצרכי התושבים והאגפים השונים בעירייה ובימים אלה מקדמים את הטמעתה בכל האגפים והמחלקות המספקים שירות לתושבי העיר. מערכת ה-CRM  (Client Relationship Management) "מתחברים לתושבים" מבוססת על מערכת מייקרוסופט דיינמיקס המאפשרת שפת שירות אחידה של כל אגפי ומחלקות העירייה ומקדמת את רמת השירות באופן משמעותי. המערכת מקדמת את חזון ראש העירייה, רחמים מלול, בהנגשת כלל אגפי העירייה לתושבים והנגשת שירותים דיגיטליים עירוניים על מנת שהתושב יקבל את כל השירותים הנדרשים ללא צורך לצאת מהבית. 

בנוסף לזכייה בפרויקט ה-CRM, זכה מנהל האגף גדי שעובי זכה בתואר מנהל מערכות מידע מצטיין לשנת 2022 על הובלת פעילות חדשנית, טכנולוגית ופורצת דרך. שעובי ועובדי אגף מערכות מידע מובילים בעשור האחרון פרויקטים ויוזמות רבות, בין היתר הקמת רשת תקשורת עירונית מבוססת גלים מלימטריים, רשת LORA המשלבת חיישנים בתחומי הבטיחון והחירום, מערכת וידאו אנליטיקס הכוללת כ-1,500 מצלמות ומערכת אבטחת מידע עירונית רב שכבתית. בנוסף, האגף בראשותו הוביל בשנה האחרונה את הקמת האתר החדש המשפר באופן משמעותי את השירות המקוון לתושבי העיר ואת מערכת התיאום פגישות ותורים באגפי העירייה השונים.

 

 

בתחרות ה-IT AWARDS מתחרים מדי שנה ארגונים המובילים את כל ענפי המשק, בין היתר בנקים, שירותי בריאות, אקדמיה ומחקר, ביטוח, תקשורת, תעשיות מזון, ביטחון, סטרטאפים, משרדים ממשלתיים וכן רשויות מקומיות.

ראש העירייה רחמים מלול אמר:  "אנחנו גאים להוביל חדשנות, ולהשקיע בטכנולוגיה ובשירות דיגיטלי לתושבים שלנו. בשנים האחרונות העירייה קידמה ושיפרה את נושא השירות באמצעים הדיגיטליים ואנו נמשיך במגמה. אני מברך את העובדים היקרים שלנו על העבודה המסורה, המוטיבציה והרצון לפרוץ גבולות ולחדש בכל פעם מחדש".

מאיר דהן, מנכ"ל העירייה: "שיפור השירות באמצעות טכנולוגיה הוא ערך משמעותי בעבורנו. עובדי אגף התקשוב מקדמים את מגוון השירותים המקוונים כדי שתושבי העיר ייהנו משירות איכותי, מהיר ויעיל. אני גאה בעובדים היקרים שהצליחו להגיע להישגים מרשימים בקנה מידה ארצי".

אליצור זרחי, מנהל אגף הביטחון, בטיחות, תקשוב ומוקד עירוני: "הזכייה בתחרות היום היא פרי עבודה של השנים האחרונות בתחום השירות הדיגיטלי. ראש העיר מעמיד אתגרים רבים בפני עובדי האגף לצד השקעה כספית גבוהה. השילוב בין השניים מוביל את עובדי האגף והמנמ"ר העומד בראשם להצלחות רבות והחשובה מבניהם היא שיפור השירות לתושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר