איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com
איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

"אני אוהב קטינות, אני פדופיל, זה מה שאני עושה". כתב אישום חמור נגד תושב רחובות

תושב העיר בן 53, מואשם בעבירות של אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום בשתי קטינות אותם העסיק, אחת מהן כמטפלת של אמו המבוגרת

פורסם בתאריך: 15.2.23 08:34

-->

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב רחובות בן 53, לאחר שביצע עבירות מין חמורות בשתי קטינות אותן העסיק.
מכתב האישום שהגישה עורכת הדין הילה צור, עולה כי בשנים 2014 ו-2021 ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בשתי קטינות אותן העסיק במסגרות שונות. בשנת 2014, עבדה א' כמטפלת של אמו המבוגרת. באחד מהערבים, הנאשם הסיע אותה לביתה וניסה לנשק אותה, ובמקרה אחר, לאחר שהפסיקה את עבודתה, הגיעה א' לביתו כדי לקחת את משכורתה, כשהוא ביקש שתעלה לדירתו והיא התעקשה שלא. על אף סירובה, הוביל אותה לביתו וביקש שתמתין לו בחדר השינה בזמן שהוא מביא את התשלום. אז, נכנס לחדר, הוריד חולצה והתיישב לצד הקטינה, תוך שהוא אומר: "תשתחררי, מה את כזו קפוצה?", קירב אותה אליו וניסה לנשק אותה. בהמשך, הפשיט הנאשם את א', תוך שהיא מנסה להתנגד ושואלת מה הוא עושה, והוא השיב: "אני אוהב קטינות, אני פדופיל, זה מה שאני עושה", הבהיר לה שאין טעם שתתנגד, ואנס אותה תוך שהיא מנסה להדוף אותו, בוכה וזועקת מכאב.

 

 

בשנת 2021, ב', קטינה ילידת 2006, הועסקה אצל הנאשם בעסקיו השונים. הנאשם נהג לדבר עם הקטינה על יחסי מין, שאל אותה אם קיימה יחסי מין בעבר, והיא השיבה בשלילה. בשני מועדים שונים בתקופה הרלוונטית, ביצע בה מעשים מגונים, כך שנשכב לצידה, נגע בישבנה ובאיבר מינה, מספר פעמים מעל בגדיה.

עורכת הדין צור ציינה בבקשת המעצר עד לתום ההליכים: "…המשיב מבצע את המיוחס לו בשתי קטינות, תוך ניצול ורמיסת האמון שלהם בו, נוכח פערי הגילים ביניהם ונוכח העובדה כי הוא מנצל את תמימותן בכך שפנו אליו לצורכי עבודה ותו לא – הכל בשם סיפוק יצרו המיני…".
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה מגונה, אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל שש עשרה ומעשה מגונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר