מרכז הזדמנות ברחובות, צילום דוברות העירייה, למצולמים אין קשר לכתבה
מרכז הזדמנות ברחובות, צילום דוברות העירייה, למצולמים אין קשר לכתבה

"שליש נמצאים קרוב לקו העוני". קורס הכשרה מקצועית מיוחד להורים יחידניים ברחובות

הקורס, בעלות מסובסדת מאוד, יכשיר לניהול תיקי לקוחות בתחום הביטוח, מקצוע המאפשר עבודה בשעות גמישות. מפגש חשיפה יתקיים בקרוב

פורסם בתאריך: 5.2.23 12:39

-->

מרכז הזדמנות, המרכז לקידום התעסוקה ברחובות, מזמין את ההורים היחידניים ברחובות למפגש חשיפה לקורס הכשרה מקצועית של ניהול תיקי לקוחות בתחום הביטוח. המפגש יתקיים ביום שני, ה-20.2 בשעה 17:30 במשרדי המרכז בבית לרום, רח' הרצל 167 קומה א'. עלות הקורס המלא הינה 5,000 שקלים, אך הורים יחידניים מרחובות יזכו לסבסוד משמעותי של הקורס וישלמו 300 שקלים בלבד.

בעירייה אומרים כי "בתחילת חודש ינואר פורסם הדו"ח השנתי של ביטוח לאומי ממנו עולה כי כ- 80% מהאימהות או האבות היחידניים (משפחות חד הוריות) עובדים, אך למרות זאת כשליש מהם נמצאים קרוב מאוד לקו העוני. ישנן מספר סיבות וגורמים לכך, אחת מהן היא הקושי של ההורים למצוא משרות איכותיות המאפשרות שעות עבודה גמישות. בדיוק מסיבה זו פועלת העירייה באמצעות מרכז הזדמנות לסייע להורים אלו לרכוש מקצוע, שיאפשר גמישות בשעות, שכר ראוי ומסלול קידום".

המרכז, בשיתוף תוכנית "קול אחת" של קרן ידידות טורונטו ולשכת סוכני הביטוח בישראל, פותח הכשרה מקצועית של "ניהול תיקי לקוחות בתחום הביטוח" (רפרנט/ית ביטוח). למקצוע זה יש ביקוש נרחב בכל רחבי הארץ ובאזור השפלה בפרט. ההכשרה תיפתח במהלך חודש מרץ הקרוב וצפויה להימשך כ-4 חודשים. מתוך התחשבות בלוחות הזמנים של ההורים, ההכשרה תתקיים לרוב בזום, בימים שני ורביעי בשעות אחה"צ. במסגרת ההכשרה המשתתפים ילמדו את כל החומר התיאורטי הנדרש כדי לעבור את מבחן הסיום בהצלחה ובנוסף יתקיימו מפגשי הכנה לעולם העבודה ובמיצוי זכויות. עם סיום הקורס יחוברו בוגרי הקורס למעסיקים פוטנציאלים לצורך סיוע בהשמה בעבודה בפועל. למידע והרשמה למפגש החשיפה היכנסו לאתר מרכז הזדמנות או חייגו למרכז הזדמנות בטלפון 08-6705330.

 

 

ראש העירייה, רחמים מלול: "העירייה דואגת לכלל האוכלוסיות, ושמה דגש גם על משפחות יחידניות. ההכשרה תאפשר להורים הזדמנות חד פעמית לרכישת מקצוע והשתלבות בעבודה איכותית עם אופק לקידום והשתכרות גבוהה יותר".

חבר מועצת העיר, עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "את התכנית החשובה הזו יזמנו במיוחד להורים היחידניים שלנו בעיר והם יוכלו ליהנות מסבסוד משמעותי. לאורך כל הדרך ילוו את ההורים אנשים הצוות המיוחדים של מרכז הזדמנות שישמחו לסייע בכל הנדרש".

בת-חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "עולם התעסוקה משתנה ואיתו גם ההצעות ושיתופי הפעולה שיוזם מרכז הזדמנות שלנו. אני קוראת להורים היחידניים בעיר לנצל את ההטבה המיוחדת הזו שיכולה לפתוח להם הזדמנויות ואפיקי תעסוקה חדשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר