החלפת פחים מוטמנים בקרית משה ברחובות, צילום דוברות העירייה
החלפת פחים מוטמנים בקרית משה ברחובות, צילום דוברות העירייה

תתחדשו: 39 פחים מוטמנים חדשים יותקנו בשכונת קרית משה

24 פחים מוטמנים חדשים יחליפו פחים ישנים, 15 פחים חדשים יותקנו במקום מכולות. הפרויקט בהשקעה של כשני מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 29.1.23 10:01

-->

יצא לדרך פרויקט החלפת הפחים בשכונת קריית משה. כפי שהובטח, ובמסגרת התוכנית לשיפור איכות חיי התושבים בשכונה בתקופה שעד לסיום תהליך ההתחדשות העירונית, בימים אלה החל פרויקט החלפת הפחים בשכונה ממכולות למוטמנים ומפחים ישנים לפחים מוטמנים

פרויקט החלפת הפחים בפחים מוטמנים חדשים הוא חלק מהתוכנית הכוללת של העירייה בהובלת אגף חזות העיר ואגף השכונות ואגפים שונים לשיפור חיי תושבי השכונה בתקופה שעד לסיום הבניה במקום. הפרויקט כולל החלפה של מוטמנים ישנים בחדשים והחלפת מכולות במוטמנים. במסגרת זו יותקנו 39 פחים מוטמנים חדשים ברחבי השכונה. 24 פחים מוטמנים ישנים יוחלפו בחדשים, ו15 פחים מוטמנים חדשים יותקנו במקום מכולות שהיו עד עתה, זאת בעלות כוללת של כשני מיליון שקלים.

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "תהליך ההתחדשות העירונית בשכונת קרית משה יהפוך את השכונה למקום חדש אך חשוב לנו לאפשר לתושבי השכונה להמשיך ולקיים חיי קהילה ולהיות מרוצים מאיכות חייהם גם עד לתום התהליך. אני מברך על השותפים של כל הגורמים השונים, ועל התוצאות שניכרות כבר בשטח"

 

סגן ראש העיריינ, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "אני שמח להוציא לפועל כבר כעת חלק מבקשות התושבים. נמשיך ונעבוד כדי לשפר את איכות חיי התושבים בכל הקשור לחזות העיר, ניקיון וגינון יחד עם שותפינו ובעיקר עם תושבי השכונה ונציגיהם"

שאול צגהון, חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות: "כפי שהתחייבנו בפגישה עם נציגות התושבים 40 פחים המוטמנים חדשים יותקנו בשכונת קרית משה ונעמוד בלוח הזמנים".

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "אגף השכונות מתכלל את העשייה והפעולות השונות שמבצעת העירייה למען התושבים בשכונה בתקופת הביניים של תכנית ההתחדשות העירונית. אני מברך על העשייה ושיתופי הפעולה בין אגפי העירייה המובילים לשיפור איכות החיים של התושבים בשכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר