חבר מועצת העיר פנחס הומינר צילום:יחסי ציבור
חבר מועצת העיר פנחס הומינר צילום:יחסי ציבור

חבר המועצה הומינר למשרד התחבורה: "התחבורה הציבורית ברחובות בכאוס מוחלט"

חבר המועצה מציין במכתב לסגן שר התחבורה אורי מקלב, כי על שולחנו נערמו תלונות רבות של תושבים וכי התחבורה הציבורית ברחובות אינה מותאמת לשינויים שעברה העיר

פורסם בתאריך: 20.1.23 08:36

-->

לאחר מאות פניות מתושבים ובדיקת הנושא בשטח, פנה השבוע חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים, פנחס הומינר, במכתב דחוף לסגן שרת התחבורה ח"כ אורי מקלב בדרישה ובציפייה שהאחרון יתגייס לטובת שיפור מצב התחבורה הציבורית בעיר. לדברי הומינר, בתקופה האחרונה חשים תושבים רבים כי תשתית התחבורה הציבורית בעיר אינה תואמת את המצב הקיים, אינה נותנת מענה מספק ולוקה בחסר גדול.

"צוות לשכתי ריכז בתקופה האחרונה עשרות רבות של פניות, מתוך מאות ואלפים מתושבי העיר אשר מחכים לשווא בתחנות האוטובוסים שעות ארוכות, נדחסים בקווים הבינעירוניים וממתינים לעיתים שעות ארוכות בדרך חזרה הביתה, נוכח מערך תחבורה ציבורית שתוכנן לפני עשור ויותר ואינו מותאם כלל וכלל למציאות בעיר רחובות בשנת 2023", כתב חבר המועצה במכתבו.

לטענת הומינר, "רחובות שלמים בעיר שעברו בעשור האחרון שינויים משמעותיים בכמות ובמגוון, כמעט ואינם זוכים למענה. כך גם שעות רבות ביום בהן יש צורך בתוספת קווים כמו קווי תחבורה לבית שמש מודיעין עילית, וקווים עירוניים רבים אותם יש צורך לתגבר. בנוסף, מסלולים רבים לא עודכנו שנים רבות". עוד הוסיף: "במהלך השנתיים האחרונות הצפתי לא מעט פעמים את העובדה שיש מחסור באוטובוסים, התחנות עמוסות, האוטובוסים מתפקעים ונוסף לכך גם נשלחים אוטובוסים עירוניים לבצע נסיעות מחוץ לעיר מה שהופך את הנסיעה במועדים אלו לבלתי נסבלת".

 

הומינר ביקש ממקלב להיפגש עמו ועם הצוות המקצועי במשרד התחבורה על מנת לסקור להם באריכות את האתגרים המרכזיים בנושא. בסביבתו של חבר המועצה מדברים על לא פחות ממאות תלונות שנערמו בלשכתו של הומינר בחודשים האחרונים וכי החומר יוצג בפגישה לכשתתקיים. בסיום מכתבו בחר הומינר להחמיא לסגן השר החדש-ישן במשרד התחבורה וכתב למקלב: "בהכירי אותך מפעילותך הפרלמנטרית היוצאת מן הכלל, בעבודה משותפת אני בטוח שנוכל להביא הישגים רבים לטובת כלל תושבי העיר אשר משוועים לראות שינוי בשטח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר