שכונת רחובות המדע ברחובות, צילום דוברות העירייה
שכונת רחובות המדע ברחובות, צילום דוברות העירייה

אל תשכחו לפנות את המכוניות: מתחילות העבודות בשכונת רחובות המדע

במסגרת העבודות יוחלפו כביש האספלט ומפרצי החנייה באבנים משתלבות. בשכונה יבוצעו עבודות גינון ופיתוח נופי. ומתי ייפתח הפארק החדש?

פורסם בתאריך: 22.1.23 10:56

-->

עיריית רחובות באמצעות הל"ר – החברה לפיתוח רחובות, מתחילה השבוע בביצוע עבודות הפיתוח הסופיות בשכונת רחובות המדע. במסגרת העבודות יוחלפו כביש האספלט ומפרצי החנייה  באבנים משתלבות. בנוסף, יבוצעו בשכונה עבודות גינון ופיתוח נופי. עוד במסגרת העבודות תוסדר התאורה בחניון הציבורי בשכונה.

כמו כן, בעוד מספר חודשים העירייה צפויה לפתוח את הפארק החדש של השכונה אשר משתרע על שטח של כ-16 דונם ובו שטחים ירוקים, וכן מתקני משחק מגוונים וחדשניים מהם ייהנו ילדים בכל הגילאים.

עבודות הפיתוח יתקיימו בשלבים, תחילה יבוצעו עבודות במפרצי החניה ולאחר מכן בכביש האספלט. העבודות צפויות להימשך במשך מספר חודשים והגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות והמפקח על הפרויקט עומדים בקשר ישיר ורציף עם נציגי ועד השכונה בראשות אלי בן ברון ומעדכנים אותם בכל שלב ושלב.

ומה קורה היום בשכונה? היום, יום ראשון, מתחילות העבודות ברחובות אורבך וברגמן. ביום רביעי הקרוב, 25.1.23, יחלו העבודות במפרצי החנייה בחלקו הדרומי של רח' יובל נאמן (גן קרן טנדלר) ועד לגני הילדים. העבודות באזור זה צפויות להימשך כשבועיים.

 

 

בתקופת העבודות התושבים מתבקשים להישמע להנחיות השילוט ו/או הפקחים בשטח ובנוסף, יש לפנות את הרכבים החונים ברחובות המוזכרים בשעה 08:00 בכל יום במשך תקופת העבודות.
מאחר ומדובר ברחוב עם מוסדות ציבור וחינוך, עיריית רחובות והל"ר יעשו מאמצים רבים כדי למנוע, ככל האפשר, סגירה הרמטית של הכביש.

ראש העירייה, רחמים מלול: "שכונת רחובות המדע הפכה בשנים האחרונות לאחת השכונות המבוקשות ביותר בישראל. אני שמח שבחודשים הקרובים נסיים את עבודות הפיתוח הסופיות ונפתח בשכונה את אחד הפארקים הגדולים והיפים בעיר".

סגן ראש העירייה, יניב מרקוביץ: "עבודות הפיתוח יחלו השבוע ובסיומן יושלמו העבודות בשכונה. אנחנו נמצאים בקשר שוטף ורציף עם נציגי ועד השכונה ונעשה כל מאמץ כדי לצמצם את הפגיעה באיכות החיים של התושבים בזמן העבודות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר