אכיפה רכב דו גלגלי ממונע צילום עיריית רחובות
אכיפת רכב דו גלגלי ממונע צילום עיריית רחובות

קנסות והחרמות: החל מבצע אכיפה נרחב על עבירות של אופניים וקורקינטים חשמליים

לאחר תהליך הכנה ארוך החל השבוע מבצע האכיפה שמתנהל סמוך למוסדות חינוך ובמקומות נוספים ברחובות

פורסם בתאריך: 19.1.23 10:16

-->

מערך הפיקוח והשיטור העירוני פתח השבוע בשיתוף עם משטרת רחובות במבצע אכיפה בנושא רכב דו גלגלי ממונע – אופניים וקורקינטים חשמליים. כזכור, בשנה שעברה קיבלה מועצת העיר החלטה על הסמכת פקחי השיטור העירוני לביצוע פעילות אכיפה בנושא רכב דו גלגלי ממונע. עם קבלת ההחלטה פעלו באגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני על מנת להסדיר את הנושא מבחינת החוק במדינה (בין היתר פרסום ברשומות) ומבחינת ההכשרה המעשית לפקחים (המחויבים בקורס הסמכה רשמי בטרם מתן דו"חות). עם השלמת התהליך בחודש שעבר, החליטו בשיטור העירוני על תחילת האכיפה.

 

באגף התנועה בעיריית רחובות מדגישים כי מדובר בעבירות המסכנות את הולכי הרגל. במסגרת האכיפה הפקחים מהשיטור העירוני יחד עם שוטרים התייצבו השבוע בקרבת מוסדות החינוך העל יסודיים הרבים ברחבי העיר. כמו כן נערכת פעילות אכיפה נרחבת בכל העיר ללא קשר למוסדות חינוך. הפעילות נערכת במטרה למנוע את הפרת החוק בדבר גיל הרוכבים על אופניים חשמליים, חבישת קסדה, הרכבת נוסע/ת נוספ/ת, נסיעה באור אדום וכדומה.

כבר השבוע החרימו הצוותים אופניים ממי שהפרו את החוק בנושא זה, והם יוחזרו לקטינים רק לאחר שהוריהם יגיעו לתחנת השיטור העירוני ויתחייבו לשמור על החוק. כמו כן חולקו דו"חות והתראות לפי הצורך, לקטינים ולבוגרים. כבר במהלך הבוקר הראשון של האכיפה הוחרמו עשרה זוגות אופניים חשמליים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר