הגינה ברחוב דוד אלעזר ברחובות, צילום דוברות העירייה
הגינה ברחוב דוד אלעזר ברחובות, צילום דוברות העירייה

תתחדשו: הסתיים שדרוג הגינה בשכונת אבן גבירול

בגינה הוצב מתקן חדש והיא הונגשה לבעלי מוגבלויות. חידוש הגינה ובחירת המתקנים נעשו בשיתוף פעולה עם קבוצת "גבירול קהילה בשינוי"

פורסם בתאריך: 11.1.23 08:46

-->

עיריית רחובות באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים אלה את חידושה של הגינה הציבורית ברחוב דוד אלעזר בשכונת אבן גבירול. במסגרת העבודות חודש הגן במלואו ובמרכזו הוצב מתקן המשחק המרכזי – מתקן משולב חדיש ונגיש, ומתקנים נלווים נוספים כגון דמויות קפיץ, נדנדה ועוד. בצידו המערבי של הגן, בסמוך לגני הילדים, הותקן מתקן אתגרי לפעוטות ומתחם נדנדות לכל הגילאים. כל המתקנים הוצבו על גבי משטח הולם תיקני מדשא סינטטי.

בנוסף הותקנו בגן ספסלים חדשים, אשפתונים וברזיה. כמו כן, הגן הונגש לאנשים עם מוגבלויות. חידוש הגינה ובחירת המתקנים נעשו בשיתוף פעולה עם קבוצת "גבירול קהילה בשינוי", קבוצה קהילתית של תושבות ותושבי השכונה שקמה במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה והגברת מעורבות התושבים לנעשה בשכונה.

 

רחמים מלול, ראש העירייה: "אני מברך על השלמת העבודות לחידוש הגינה הציבורית בשכונת אבן גבירול, ובטוח שהתושבות והתושבים ייהנו ממנה". עו״ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר: "אין ספק שהגן החדש ישרת את כל תושבי השכונה שייהנו ממתקנים חדשים ומגינה מזמינה ונגישה".

מצוות גבירול קהילה בשינוי נמסר: "קבוצת אבן גבירול – קהילה בשינוי מברכת על פתיחת הגינה החדשה ומודה לעירייה על שיתוף הפעולה הפורה, החל מבחירת המתקנים שהותאמו לפי בקשתנו לטובת התושבים ועד ללוחות הזמנים ולקשר רציף וקשוב לאורך הדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר