נחנך פארק גבעת האהבה ברחובות, צילום דוברות העירייה
נחנך פארק גבעת האהבה ברחובות, צילום דוברות העירייה

8.5 דונם, שמונה מיליון שקלים: נחנך פארק גבעת האהבה

בפארק מתחמי משחק לפעוטות ובוגרים, מתחמי ספורט פתוחים, ועוד. נציגת התושבים: "חיכינו בסבלנות לפארק והסבלנות השתלמה"

פורסם בתאריך: 9.1.23 08:23

-->

עם הרבה הורים וילדים, מוזיקה ודוכני מזון, נחנך בחמישי האחרון פארק גבעת האהבה החדש ברחוב אלתרמן בעיר. הפארק משתרע על 8.5 דונם ונפתח בהשקעה של למעלה מ-8 מיליון שקלים. בפארק משחקים ברוח "פארק מהאגדות" במתחמים לבוגרים ולפעוטות וכן מתחם מתקני ספורט. הוא ממוקם בגבעה שעומדת במרכזה של השכונה החדשה ברחוב אלתרמן בעיר. את הפארק
תכנן והקים אגף גנים ונוף בעיריית רחובות, באמצעות החברה לפיתוח רחובות. במתחם נערכו בשנה האחרונה עבודות פיתוח, הנחת תשתיות, הקמת מתחמי משחק לפעוטות ובוגרים, מתחמי ספורט פתוחים, ריהוט רחוב ופיתוח נופי כללי.

 

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "השקענו בגן הזה הרבה מאוד אהבה: אהבה לילדים, לירוק, לשהות באוויר הפתוח. אנחנו נמשיך במהפכה הירוקה שבה התחלנו לפני מספר שנים עם הקמת פארקים וגנים חדשים וחידושם של גנים ציבוריים בכל השכונות הוותיקות, אנא בואו לבקר וליהנות בפארק הזה, ושמרו עליו – הוא שלכם ובשבילכם"

סגן ראש העירייה, עו"ד יניב מרקוביץ': "אני שמח על השלמתו של עוד פרויקט מוצלח של אגף גנים ונוף וחברת הל"ר. אני גאה במיוחד בפרויקט שבו היו התושבים שותפים לאורך כל הדרך – הן בתכנון, הן בבחירת המתקנים והן בהעדפה לשטחים ירוקים גדולים ככל שניתן. נמשיך לשתף את התושבים, ונמשיך לחדש ולהתחדש בגנים הציבוריים בכל רחבי העיר".

נציגת התושבים, כרמית שילם, אמרה: "חיכינו בסבלנות לפארק והסבלנות השתלמה. תודה רבה לעיריית רחובות ולחברת הל"ר ולכל מי שעסק בהקמת הפארק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר