מימין לשמאל שמואל דנזאן, ואבי קינד, חברי מועצת העיר. צילום: ישי דובדבני
מימין לשמאל שמואל דנזאן, ואבי קינד, חברי מועצת העיר. צילום: ישי דובדבני

חורף חם ברחובות: יצא לדרך פרויקט איסוף וחלוקת שמיכות ומפזרי חום למשפחות נזקקות

החל מבצע חלוקת מאות שמיכות ומפזרי חום לנזקקים. הציבור נקרא להירתם ולסייע באמצעות קישור בכתבה. זוהר בלום: "המחויבות שלנו היא לדאוג שלכל תושבי העיר יהיה חורף חם ובטוח"

פורסם בתאריך: 26.12.22 09:51

-->

דואגים למשפחות נזקקות לחורף חם: עם התקררות מזג האוויר ובוא הגשם, יצאו אתמול (ראשון) חברי סיעת "החינוך בראש", בראשות מ״מ ראש העירייה זהר בלום, למבצע חלוקה של מאות שמיכות ומפזרי חום למשפחות נזקקות וקשישים. החלוקה תימשך גם בימים הקרובים.

מארגני הפרויקט המבורך קוראים לציבור הרחובותי להירתם ולסייע. הציבור מוזמן להירשם דרך הקישור המצורף ולקבל הזמנה מסודרת על שעות ומקום האיסוף. ניתן כמובן גם להירשם כדי להעביר לאנשים ומשפחות שברצונכם להעביר להם.

 

בלום אמר: "המחויבות שלנו היא לדאוג שלכל תושבי העיר יהיה חורף חם ובטוח. אני קורא לתושבים שמכירים קשישים או משפחות שידם אינה משגת, בבקשה אספו עבורם שמיכות ומפזרי חום. יש רבים שזקוקים לכך אך מתביישים לפנות לרשויות".

שמואל דנזאן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה, אמר: "בימים הקרובים אני פועל כדי שנגיע לכמה שיותר אנשים ונעזור להם לעבור את החורף בחמימות. מעבר לזה, אני מתכוון גם לדאוג לדיירי הרחוב, שחלקם מסרבים להתפנות לבתי מחסה לשמיכות מחממות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר