צילום: אלירן אביטל
מיטל קופרברג, סמנכ"ל פרויקטים בחברה לפיתוח רחובות צילום: אלירן אביטל

מיטל קופרברג, סמנכ"ל פרויקטים בהל"ר, הודיעה על סיום עבודתה בחברה

בתום 17 שנים, סמנכ"ל פרויקטים בהל"ר, מיטל קופרברג, הודיעה בימים אלה למנכ"ל החברה, ניסים סלמן, על סיום עבודתה בהל"ר. במסגרת תפקידה הובילה קופרברג את תחום הבנייה בחברה וניהלה פרויקטים רבים של בנייה ציבורית עבור עיריית רחובות

פורסם בתאריך: 23.12.22 14:37

-->

מיטל קופרברג, סמנכ"לית פרויקטים בהל"ר (החברה לפיתוח רחובות), פורשת מתפקידה. קופרברג היא בוגרת תואר שני במינהל עסקים, והיא הייתה הראשונה לאייש את משרת סמנכ"ל הפרויקטים בחברה. חלק משמעותי מתפקידה היה ניהול פרויקטי בניה ציבורית בעיר רחובות עבור עיריית רחובות.
היא החלה את עבודתה בחברה לפיתוח רחובות לפני 17 שנים, ובמסגרת זו כיהנה במגוון תפקידים בחברה. בשנת 2015 מונתה לתפקיד סמנכ"לית פרויקטים בחברה.במסגרת תפקידה, הובילה מיטל עשרות פרויקטים עירוניים ברחובות בתחום הבניה, פיתוח שטחי ציבור פתוחים ותשתיות. בעבר ניהלה את מינהלת פארק תמר בעיר.

היא הייתה שותפה להקמת פרויקטים רבים עבור תושבי רחובות, קטנים כגדולים: הקמת עשרות גני ילדים, למעלה מ20 בתי ספר בעיר, מועדוני נוער, מתנ"סים, אולמות ספורט, מבנים ציבוריים כגון מרכז פסג"ה, פארקים וגנים, פרויקטי פיתוח ותשתיות ועוד ובין הפרויקטים הבולטים שניהלה עבור עיריית רחובות: הקמת היכל התרבות העירוני, הקמת האיצטדיון העירוני, חידוש מרכז ויסגל ובניית השוק העירוני החדש.

רחמים מלול, ראש העיר: " מיטל הובילה את תחום הפרויקטים בהל"ר במשך מספר שנים, לתפארת העיר רחובות ובהצלחה גדולה. הפרויקטים שאותם הובילה מתנוססים בעיר ומשרתים היטב תושבות ותושבים רבים, קטנים כגדולים. אנו מודים לה על עבודתה המסורה והענפה ומאחלים לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך."

ניסים סלמן, מנכ"ל הלר: "למיטל יש חלק משמעותי בעשייה של הלר, כזרוע הביצועית של עיריית רחובות בתחום הבנייה הציבורית. לאורך השנים היא ליוותה וניהלה עשרות פרויקטים מוצלחים בעבודה מורכבת, רבת משתתפים ופרטים, והותירה חותם אדיר על העיר. גם בימים אלה היא מובילה פרויקטים משמעותיים וניסיונה ויכולותיה יחסרו לנו מאוד, יחד עם מסירותה לחברה ולעובדיה. אני מאחל למיטל הצלחה גדולה בדרכה החדשה"

מיטל קופרברג, סמנכ"ל הלר: "שמחתי להיות שותפה לשנים רבות של עשיה משמעותית במסגרת תפקידי, לטובת תושבי העיר רחובות, עיר מגורי. הייתה לי הזכות הגדולה ללמוד ולהתפתח בהלר, להיות בחזית העשייה ולהכיר אנשים טובים שהפכו לחברים טובים. אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק וגאווה.במבט לאחור על 17 השנים שחלפו, העיר רחובות שינתה את פניה לטובה באופן משמעותי, ואני גאה שלקחתי בכך חלק ושהייתי חלק מעשיה זו.
ברצוני להביע את הערכתי המיוחדת למינהל הנדסה ולעומדת בראשו, מהנדסת העיר דלית הראל, למנהלי האגפים ולצוות העובדים על שיתוף הפעולה שהוביל להצלחת פרויקטים גדולים ומורכבים. תודה גדולה לראש העיר, רחמים מלול, לניסים סלמן מנכ"ל הלר על האמון לאורך השנים, וכמובן לחברי מועצת העיר וחברי הדירקטוריון. תודה רבה לחברי הצוות המצומצם והאיכותי שלי בהלר שראוי למחמאות ולהערכה על תפקודו"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר