אקדח, צילום אילוסטרציה UltraONE - depositphotos.com
אקדח, צילום אילוסטרציה UltraONE - depositphotos.com

על רקע סכסוך כספי: אישה ושני גברים מרחובות חשודים בירי לעבר בניין מגורים

על פי המשטרה הסכסוך היה בין האישה לבין הקורבן. אתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע ונשקל הליך חילוט הרכב והאופנוע איתם הגיעו לזירת הירי

פורסם בתאריך: 13.12.22 09:06

-->

בתום חקירת המשטרה הוגשה אתמול (שני) הצהרת תובע כנגד שני גברים ואישה החשודים בירי לעבר בניין בפתח תקוה. בהמשך תיבחן פתיחת הליך חילוט לרכבם. חוקרי תחנת המשטרה בפתח תקוה פתחו בחקירה בתאריך 14.11.22 עם קבלת דיווח על ירי לעבר בניין בפתח תקוה. עם התקדמות החקירה וזיהוי שניים מהחשודים המעורבים באירוע כמשוייכים לגורמי פשיעה בתחום המחוז, עברה החקירה ליחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז.

בתאריך 27.11.22 עצרו בלשי ימ"ר מרכז שני גברים ואישה – תושבי רחובות בשנות ה-20 לחייהם. מהחקירה עלה כי המניע לירי הינו סכסוך כספי בין החשודה לבין הקורבן, דבר שהוביל על פי החשד למעקב אחר הקורבן, איומים בפגיעה בחייו ובחיי משפחתו ולבסוף להגעתם של החשודה ושני החשודים לפתח תקוה וביצוע ירי לעבר ביתו של הקורבן.

 

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בהתאם לצרכי החקירה וכעת הוגשה נגדם הצהרת תובע בגין ירי בשטח בנוי, החזקה לא חוקית של נשק וסחיטה באיומים. בתום הדיון הוארך מעצרם של שלושת החשודים עד לתאריך 15.12.22. בנוסף ובמקביל להליך הפלילי יפתח הליך חילוט רכב החשודים והאופנוע שאיתם הגיעו על פי החשד לזירת הירי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר