רחובות: איך מחנכים את בני הנוער בעיר למנהיגות, יוזמה ואכפתיות?

בשבוע שעבר התקיים יום השיא של מועצת התלמידים והנוער העירונית. כל זאת למען שמירת הקשר בין מועצת התלמידים והנוער העירונית לבין מועצות התלמידים הבית ספריות.

פורסם בתאריך: 6.12.22 11:04

-->

ביום השיא נכחו מכובדים בעיר ובמחוז, ביניהם  זוהר בלום מ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך.אפרת צוקרמן מנהלת מינהל החינוך, אליהו יוסף סגן מנהלת מינהל החינוך, רחל בן יצחק מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, אבי יוספי מנהל מחלקת הילדים והנוער, ונציגי מינהל חברה ונוער במשרד החינוך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במהלך היום נהנו בני ובנות הנוער מהרצאת מנהיגות של אור שיניוק אלוף העולם בסקי מים, שדיבר על מנהיגות והגשמת חלומות. ולסיום קיבלו מנציגי מועצת התלמידים והנוער העירונית הסבר מקיף על פעילות המועצה העירונית , שיתופי הפעולה של המועצה עם גופי העירייה השונים וחשיבות מועצת התלמידים הבית ספרית , העירונית ושאר גלגלי המועצות.

שבוע לאחר מכן התקיים יום סמינר לנציגים החדשים, באקדמיה לנינג'ה של גיל מרנץ, הנציגים התאמנו , התגבשו ושמעו הרצאה מעוררת השראה בה הנציגים הבינו את הכוח שלהם כמועצה וכמנהיגים של בני ובנות הנוער בעיר. במהלך ההרצאה שיתף גיל מרנץ : " הבטחתי לעצמי שאני הולך להיות הבן אדם הכי טוב שאני יכול להיות ולשנות לטובה את כל מה שקורה סביבי."

הדס כהן – יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער העירונית : "אני מודה לנוכחים  ביום השיא והסמינר , על שיתוף הפעולה והתמיכה.  תודה למינהל החינוך והנוער, מינהל חברה ונוער, ומחלקת הילדים והנוער.שמחתי לפגוש אתכם המנהיגים והמנהיגות הצעירים של העיר רחובות לשמוע ממכם ביום השיא ולהתגבש איתכם ביום סמינר"

ראש העיר, רחמים מלול: "חינוך לערכים, עשייה ציבורית ומנהיגות חשוב לא פחות מחינוך להישגים, ואני גאה במועצות הנוער שלנו על הפעילות והאכפתיות"

ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום: "במחלקת הנוער מתנהלת פעילות עניפה המהווה את החינוך הלא פורמלי שמכין ומכשיר את בני הנוער בעיר לחיים האמיתיים, עם מגוון של כלים. חינוך ערכי להתנדבות, מנהיגות ויוזמה הוא אחד מהכלים שמעניקה מועצת הנוער העירונית"

חבר המועצה אסף סטי- אל בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: " מועצת הנוער העירונית היא מרחב שבו יכולים בני ובנות הנוער שלנו להתאמן בהשפעה ציבורית, ללמוד את המורכבות, וגם את השמחה של עשייה למען הקהילה מתוך עמדות השפעה. אני גאה שהעיר רחובות מארחת יום שכזה ומקווה לראות עוד ועוד בני נוער, ובנות נוער לוקחים חלק בהובלת הנוער והעיר שלנו"

אבי יוספי – מנהל מחלקת הילדים והנוער נוער בעיר : " אני שמח לראות את שיתוף הפעולה בין מועצות התלמידים הבית ספריות למועצת התלמידים העירונית , ימים חשובים אלו מהווים את פתיחת השנה הרשמית של מועצות התלמידים העירונית בתקווה לשנה מלאה בעשיה בשותפות מלאה עם בני ובנות הנוער בעיר "

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר