גן ברנר- לפני העבודות. צילום: דוברות
גן ברנר- לפני העבודות. צילום: דוברות

רחובות: משדרגים את הגן ע"ש שמואל ישעיהו ברח' ברנר בשכונת מרמורק

עיריית רחובות באמצעות אגף גנים ונוף, מחדשת בימים אלה את הגן על שם סמל שמואל ישעיהו ז"ל הממוקמת ברח' ברנר* בגינה המחודשת יותקנו מתקני משחק חדשים, מתחם כושר פונקציונלי וריהוט גן

פורסם בתאריך: 5.12.22 12:05

-->

הגן הותיק על שם סמל שמואל ישעיהו ז"ל בשכונת מרמורק משתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר ועובר בימים אלה מתיחת פנים. במסגרת העבודות שהחלו בשבוע האחרון- יותקן מתחם מתקני משחק חדש ורחב עם מתקני משחק משולבים, חצובת נדנדות ומתקנים נלווים. בנוסף, יותקן משטח דשא סיננטי תיקני ובטיחותי ברחבי הגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הגן המשודרג ישמש ילדים ומשפחות אבל גם את תושבי האזור שרוצים לשמור על כושר בשעות הפנאי. במסגרת העבודות אגף גנים ונוף יקים בשטח הגן מתחם כושר פונקציונלי בו יוצבו מתקני כושר בדידים למען תושבי האזור. 

כחלק משדרוג הגן יותקן ריהוט גן חדיש: ספסלי ישיבה, אשפתונים וברזיה נגישה לנכים, מערכת הגינון, ההשקיה והתאורה ברחבי הגן תשודרג לטובת התושבות והתושבים.העבודות צפויות להימשך במשך חודשיים ובסופן יעמוד לרשות התושבים גן משודרג ואיכותי.

סמל שמואל ישעיהו ז"ל נולד ברחובות בשנת 1958. בן לשדרה וישראל, אח לידידה, שרה, שאול ואברהם. בשנת 1970 התגייס לצה"ל ושירת ביחידה מיוחדת של חטיבת הצנחנים. בסוף חודש אפריל של שנת 1971 נפצע בעת מילוי תפקידו וכעבור מס' ימים נפטר מפצעיו ונקבר בבית הקברות הצבאי ברחובות. עיריית רחובות הקימה לזכרו גן הנצחה בשכונת מרמורק בעיר.

 

ראש העיר, רחמים מלול: ״הגינה הותיקה תחדש את פניה תוך המשך הנצחתו של בן העיר, הלוחם שמואל ישעיהו ז"ל. נמשיך להוביל את ההתחדשות במרחב הציבורי גם בשכונות הותיקות בכל רחבי העיר"

עו״ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר:  ״בחודשיים הקרובים אנו נשדרג את הגן ע"ש שמואל ישעיהו ז"ל בשכונת מרמורק וונתאים אותו לילדים, הורים וגם למתאמנות ומתאמנים המעוניינים לשמור על כושר בשעות הפנאי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר