תכירו: העובדים המצטיינים של עיריית רחובות לשנת 2022

כך מעודדים מצוינות ומשפרים את השירות לתושבים: וועדה ציבורית בחרה את העובדות והעובדים המצטיינים של עיריית רחובות לשנת 2022 ובינהם: אוריה ברזילי, עירן גיאת, בת שבע קטוע, תמר קרן ספיר ונטלי רויזמן

פורסם בתאריך: 4.12.22 15:26

-->

בימים אלה נבחרו העובדות והעובדים המצטיינים לשנת 2022 בעיריית רחובות. בהתאם לנוהל העבודה בנושא, נשלח לכל המנהלים בעירייה "קול קורא" למשלוח המלצותיהם על עובדות ועובדים מצטיינים במחלקות ובאגפים השונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ההמלצות שנשלחו הובאו בפני וועדה ציבורית בראשות שוקי פורר, לשעבר ראש העיר רחובות שהיה נציג הציבור ובה היו חברים גם מנכ"ל העירייה מאיר דהן, סמנכ"ל משאבי אנוש בעירייה, גלית אנגל, יו"ר וועד העובדים, רמי מדהלה, וכן יועמ"ש העירייה, מיכל דגן  ומבקר העירייה, נפתלי אקרמן. חברי הוועדה בחנו את ההמלצות שהתקבלו, ובחרו מתוכן חמישה עובדות ועובדים מצטיינים. הטקס הרשמי שבו יוענקו התעודות והפרסים ייערך ביום א', 18.12 , כד' בכסליו, נר ראשון של חנוכה, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה,  חברי מועצה, העובדים ובני המשפחות ואף יהפוך למסורת.

ראש העיר, רחמים מלול: "בחירת העובדים המצטיינים אינה דבר של מה בכך. נאמנות, מסירות והשקעה הם ערכים שראוי לעודד. מטרתנו היא להוקיר את הטובים שבטובים כדי להוקיר אותם על עבודתם ולהביא לשירות טוב יותר עבור תושבי רחובות"

מנכ"ל העירייה, מאיר דהן: "חיזוק מצוינות בקרב העובדים ועידוד יזמות ושירותיות הם יעד ברור של העירייה. בהמשך להחלטת מועצת העיר ביצענו תהליך שקוף מול המנהלים והעובדים בהשתתפות וועד העובדים ונציג הציבור"

גלית אנגל, סמנכ"ל משאבי אנוש: "ההון האנושי בעיריית רחובות אינו מובן מאליו. העובדות והעובדים מבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר תוך השקעה ניכרת מעבר לנדרש, ותוך הפגנת מצוינות. אנחנו גאים מאוד להכריז על העובדות והעובדים המצטיינים לשנה זו- הבחירה הייתה קשה, וטוב שכך"

רמי מדהלה, יו"ר וועד העובדים ומנהל אגף השכונות: "בשם העובדים, אני מודה להנהלת העירייה על היוזמה המבורכת הזו ועל שיתוף הפעולה. תהליך שכזה אשר מבליט עובדים מצטיינים, מגביר עוד יותר את המוטיבציה של העובדים ומשפר כמובן את השירות לתושבים"

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר