זהר בלום צילום: יחסי ציבור
זהר בלום צילום: יחסי ציבור

זהר בלום: ״מערכת החינוך ברחובות, כולל כל הזרמים וצוותי החינוך שלה תמשיך לקבל חופש בחירה ולחנך בהתאם לתכנים המקובלים״

ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת "נעם", שנודעת בקו האנטי-להט"בי המובהק שלה, מונה לשר במשרד החינוך ויהיה אחראי על תכני הלימוד החיצוניים. בעקבות מינויו עשרות ראשי ערים הודיעו כי לא יאפשרו לו להתערב בתכנים. זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״מערכת החינוך ברחובות, כולל כל הזרמים וצוותי החינוך שלה תמשיך לקבל חופש בחירה ולחנך בהתאם לתכנים המקובלים״

פורסם בתאריך: 4.12.22 09:37

-->

סערת חבר הכנסת אבי מעוז (מפלגת נעם) ומינויו לשר במשרד החינוך שאחראי על תכנים חיצוניים: ראש עיריית חולון מסביר בפוסט שפרסם בסוף השבוע שהעיר תישאר פלורליסטית ושיוויונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מעוז שעתיד להיכנס לתפקידו הביע בעבר במספר הזדמנויות עמדות קיצוניות ביחס לקהילת הלהט"ב ולסוגיות שונות בענייני נשים. בין השאר אמר כי יפעל לביטול מצעד הגאווה בירושלים וכי תפקיד הנשים הוא להביא ילדים. ואילו הרב צבי טאו, מנהיגו הרוחני של מעוז, אמר לא מכבר כי "ההומוסקסואלים האלה, סוטי המין האלה, הם אנשים אומללים".

בעקבות מינויו לתפקיד הבכיר שבמסגרתו יהיה אחראי על תכנים חיצוניים התעורר גל מחאה בקרב ראשי הערים. חלקם הודיעו כי יתקצבו בעצמם את התוכניות שמעוז מתכנן לפגוע בהן.

זהר בלום, מ״מ ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, הודיע אמש (שבת) כי על רקע הסערה בנושא מערכת החינוך במדינת ישראל, חשוב לו לציין כי ״כמחזיק תיק החינוך חשוב לי להבהיר – מערכת החינוך ברחובות – זכתה בפרס החינוך הארצי, בזכות שלל של הישגים לימודיים ובזכות חינוך לסובלנות, לשוויון חברתי וזרמים מגוונים של חינוך, כשכל ילד וילדה מקבלים בהתאמה את החינוך שמתאים להם ולמגזר אליו הם משתייכים.מערכת החינוך ברחובות, כולל כל הזרמים וצוותי החינוך שלה תמשיך לקבל חופש בחירה ולחנך בהתאם לתכנים המקובלים על כל זרם, ממלכתי, ממלכתי דתי, ממלכתי חרדי. רחובות היא עיר שמהווה דוגמה לחיים משותפים, למגוון דעות, ולשוויון. כך היה תמיד וכך זה יישאר״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר