חוגגים סיגד

חג הסיגד נפתח אמש (שלישי) בחגיגות בדיור המוגן ״נווה עמית״ עם עובדי הבית מהקהילה האתיופית הנמנים על חמישית מכלל העובדים

פורסם בתאריך: 23.11.22 11:54

-->

אתמול (שלישי),פתחו  דיירי הדיור מוגן ״נווה עמית״ את חגיגות חג הסיגד, כחלק ממסורת רבת שנים בדיור המוגן. את החגיגות הובילו עובדי הבית הנמנים עם הקהילה האתיופית בעיר רחובות, אשר מדי שנה כמיטב המסורת מגיעים בבגדים חגיגיים ומביאים עימם מטעמים חגיגיים ואותנטיים שהוכנו ונאפו בעבודת יד והתקיימו ריקודים מסורתיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כיום, בדיור מוגן ״נווה עמית״ מועסקים 200 עובדים כאשר 40 מהעובדים נמנים על הקהילה האתיופית והמקומית בעיר רחובות, אשר פועלים באגפים השונים,  ומהווים חלק בלתי נפרד מחיי הבית והקהילה. עם השנים אף נרקמו קשרים אישיים ומרגשים בין דיירי המקום לעובדים שהפכו לחלק מהמשפחה של אחדים מהם, וחלק מהם בחרו להעניק מתנות אישיות.

גם השנה כחלק ממסורת החג, הנהלת הבית העניקה לכל אחד ואחת מחברי הקהילה העובדים במקום שי אישי ואף חופשה לכל אחת ואחת מהם כבר מהיום ועד סופ״ש ב״ארמון הנציב״ בירושלים.  מרטה אדיסו, נציגת העובדים מהקהילה האתיופית ברכה באירוע והודתה על המפגש המרגש שמתקיים מדי שנה והחיבור למשפחת ״נווה עמית״.

את חגיגות חג הסיגד סיכמה מרינה זורלה, מנהלת ״נווה עמית״: ״זאת בהחלט זכות גדולה עבורנו לחגוג את  החג עם העובדים המצוינים שלנו, לצד הדיירים וכך לחגוג ביחד כמשפחה אחת ולהשתתף באמונתם של אנשי הקהילה האתיופית ולברך את כולנו בבריאות וגאולה שלמה״.

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר