המלגה הקהיליתת- התנדבות בקהילה - צילום דוברות
המלגה הקהיליתת- התנדבות בקהילה - צילום דוברות

סטודנטים? עיריית רחובות והפלטפורמה מחלקים לכם מלגת לימודים!

המלגה הקהילתית של עיריית רחובות והפלטפורמה יוצאת לדרך בפעם השביעית ברציפות! ההרשמה למלגה תפתח ביום חמישי ה-17.11.22 בשעה 10:00 בבוקר ותסתיים ב 30.11.22 בחצות

פורסם בתאריך: 31.10.22 12:10

-->

תוכנית המלגות הקהילתיות מעודדת סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול  בקהילה תמורת מלגה עירונית. במסגרת התוכנית הוענקו מלגות ל-250 סטודנטיות וסטודנטים התנדבויות בכ-60 ארגונים ציבוריים ועמותות ברחבי העיר. עיריית רחובות ומרכז צעירים הפלטפורמה חילקו בשש השנים האחרונות כשלושה מיליון שקלים לסטודנטים תושבי רחובות שלקחו חלק במלגה הקהילתית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הסטודנטים  והסטודנטיות יהיו זכאים למלגה בסך 2000  ₪, ויעניקו 30 שעות פעילות בארגון על פי בחירתם.  ההרשמה תיערך באופן מקוון בלבד באתר הפלטפורמה החל מיום חמישי ה17.11.22 בשעה 10:00 בבוקר ותסתיים ביום רביעי ה30.11.22 בחצות.

תנאי סף להגשת הבקשה: סטודנט/ית בגיל 18-35 , תושב/ת רחובות על פי תעודת זהות (לפחות מ 01.01.2021),  לימודים לתואר ראשון מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א' או תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר א או הנדסאים או סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה נדרשים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א'.

כל סטודנט העומד בקריטריונים יוכל להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז צעירים הפלטפורמה, ולבקש להשתבץ לפעילות בארגון אליו הוא מתחבר, מתוך הרשימה הקיימת.

עם סיום ההרשמה ביום רביעי ה-30.11.22, יתבצע בירור הזכאות של כל סטודנט. סטודנט שימצא זכאי יעודכן בשיבוצו לארגון,  ויתבקש לבצע את הפעילות, בהתאם לדרישות הארגון.המלגות יחולקו לאחר השלמת הפעילות בטקס חגיגי במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים- אסף אל-בר, נציגי הארגונים שבהם התנדבו וכמובן – הסטודנטים.

ראש העיר רחמים מלול: המלגה הקהילתית היא תכנית המקדמת השכלה גבוהה לצד מעורבות בקהילה. אני קורא לסטודנטיות והסטודנטים שלנו בעיר להצטרף לתכנית מיוחדת, לקבל מלגת לימודים ולהכיר סטודנטים ותושבים נוספים".

חבר המועצה מחזיק תיק הצעירים, ד"ר אסף סטי אל-בר: תוכנית מלגות משובחת שמשלבת תרומה לקהילה עם העמקת היכרות עם העיר על גווניה השונים. אני קורא לצעירים ולצעירות להירשם למלגות שמציעות אפשרות לעשייה תורמת ולחיבור משמעותי לעיר בה אנו גרים. חזקו ואמצו!"

אורלי הלל, מנהלת מרכז הצעירים העירוני הפלטפורמה: "אני גאה בכך שרחובות היא העיר היחידה בארץ המעודדת סטודנטים למעורבות בקהילה, לזכות במפגשים מרגשים עם שאר תושבי העיר ולקבל מלגה. גם בתוכנית זו הפלטפורמה מסייעת לסטודנטים בתשלום שכר הלימוד, ומעודדים אותם למעורבות בקהילה".

 

תנאי סף להרשמה למלגה ורשימת המסמכים הנדרשים נמצאים  הפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני>> https://bit.ly/3vZAoIl

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר