אבי קינד
אבי קינד

בעקבות התבטאות של ראש העיר אבי קינד במכתב חריף: ״רחמים, תתנצל!״

אבי קינד, חבר מועצת העיר כתב ברשתות החברתיות כי הוא וחברי סיעתו,שלחו מכתב למלול בו הפצירו בו להתנצל על דבריו. 

פורסם בתאריך: 5.10.22 22:21

-->
ביום שני האחרון ביקר בעיר, יו״ר האופוזציה בנימין נתניהו, אל הביקור התלווה גם ראש העיר רחמים מלול, שאמר ״כרב חפני יום כיפור, יש עוד דבר שעלינו לכפר עליו וזה ממשלת השמאל, רחובות אומרת לא לממשלת השמאל וכן לבנימין נתניהו״ והצליח לעורר סערה של חברי הקואלציה וגם של תושבים שנפגעו מדבריו.

אבי קינד, חבר מועצת העיר כתב ברשתות החברתיות כי הוא וחברי סיעתו,שלחו מכתב למלול בו הפצירו בו להתנצל על דבריו.

״רגע לפני יום הכיפורים, פגעת בדבריך ברוב ברור של תושבי רחובות (55%) שהצביעו בעד ממשלת השינוי.עמדת על במה לצידו של ח״כ בנימין נתניהו וקראת לציבור ברחובות: ״ אנחנו צריכים לכפר על עוד חטא אחד, זהו חטא ממשלת השמאל, לחזור בתשובה לממשלת הימין, רחובות אומרת כן לביבי נתניהו ולא לממשלות השמאל״

רחמים ידידי, האם תושבי רחובות חטאו כשהצביעו לפי צו מצפונם? האם ממשלה שחברים בה אנשי ימין, מרכז ושמאל ועובדים ביחד למען המדינה היא חטא בעיניך?

הקואליציה שאתה עומד בראשה ברחובות היא סמל לאחדות, חברים בה אנשי סיעת החינוך בראש- יש עתיד שאני עומד בראשה, לצד נציגי הליכוד, ש״ס, העבודה ומרצ. כולנו מוכיחים שעל אף הבדלי העמדות, אפשר וצריך לעבוד יחד למען תושבי העיר.

בסיעת החינוך בראש שבראשותי תומכים אנשי מרכז לצד ימניים ושמאלנים, חילוניים לצד דתיים, כולם אנשים שמעריכים עבודה קשה ומסירות לשליחות הציבורית. כולם מכבדים זה את זה.

רחמים ידידי, בערב כניסת החג קיבלתי טלפונים מתושבים זועמים על האמירה המקוממת, אני קורא לך לחזור מדבריך, אפשר ואף ראוי שתקרא לאנשיך להצביע למפלגה שבה אתה חבר, אך אין זה ראוי לקרוא לרוב הציבור בעיר, לחזור בתשובה ולהצביע בהתאם לעמדותיך ולא בהתאם לצו מצפונם.

אני משוכנע שהעיר רחובות תמשיך להיות סמל לאחדות ואחווה בין המגזרים השונים ונשכיל כולנו להמשיך לפעול ביחד למען תושבי העיר״ הוא סיכם.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר