הורים וילדים תכירו: נבחרת המנהלות והמנהלים החדשה של רחובות

היום הראשון ללימודים השנה יהיה גם היום הראשון ל- 8 מנהלות ומנהלים חדשים בבתי הספר בעיר - בחינוך היסודי והעל-יסודי *בואו להכיר אותם!

פורסם בתאריך: 15.8.22 13:55

-->

מערכת החינוך העירונית מתחדשת כל העת, ובשבועות האחרונים נבחרו מנהלות ומנהלים חדשים לאיוש משרות ניהול במגוון בתי ספר בעיר, בחינוך היסודי והעל יסודי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


זוהר קאשי- מנהלת בית הספר "שדמה"
השכלה: בוגרת תואר ראשון בחינוך ומשאבי אנוש ותואר שני בניהול מערכות חינוך.
ניסיון:
גדלה בתנועת הנוער הצופים ובשירות הצבאי פיקדה כמ"כית טירונים ומ"כית בקורס מפקדים. כיום, משרתת מילואים פעילה. את דרכה בהוראה החלה דרך תכנית ״חותם״, תכנית שנועדה לצמצם פערים חברתיים. פועלת רבות בעשייה חינוכית במועצה האזורית 'באר טוביה'. בשש השנים האחרונות היתה מחנכת בבית הספר "אלי כהן". זוהר רואה חשיבות רבה במסגרות פורמליות והבלתי פורמליות וחושבת שעם איזון נכון ובשיתוף פעולה ניתן לקיים תהליכים משמעותיים.
חזון:
זוהר עוסקת בחינוך מתוך שליחות ואמונה באדם. "בזכות האמונה באדם"- אמונה חזקה באנשים, ביכולות שלהם ובטוב שבהם. לדעתה, לאנשי חינוך יש משמעות רבה והשפעה מהותית על חייו הבוגרים של הילד. זוהר רואה את תפקידה כאשת חינוך כמשימת חייה על מנת לתת לילדים כלים לחיים הבוגרים שלהם וכדי שיגדלו להיות אזרחים ואנשים טובים יותר!

לילך סער – מנהלת פרחי המדע
השכלה: בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה ממכללת אחווה ותואר שני במנהל החינוך מהמרכז האקדמי אור יהודה.
ניסיון: עובדת 24 שנים במערכת החינוך, במהלכן ביצעה תפקידים רבים: מורה מקצועית למתמטיקה ומדעים, מחנכת כיתה, רכזת שכבה, רכזת מתמטיקה ומדריכה למתמטיקה
תחביבים: אוהבת לקרוא, לראות סרטים, ספורט, לבשל ולאפות.
חזון: "האני המאמין החינוכי" של לילך בנוי משלושה מגדלורים: הראשון – יחס אישי ודיאלוג במסגרתו ניתן מענה מותאם לכל תלמיד ותלמידה, השני – למידה רלוונטית ומבוססת מיומנויות לחיים והשלישי – פיתוח מצוינות וחיזוק תפיסת המסוגלות העצמית של התלמידים והתלמידות.

פנינה ויינשטיין – מנהלת בית ספר רמון
השכלה: בוגרת תואר ראשון בהיסטוריה וחינוך מיוחד, תעודת הוראה ותואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב.
בעלת תעודת יועצת ארגונית במערכות חינוך ובוגרת קורס "צמרות" למנהלים מטעם מכון אבני ראשה.
ניסיון: בעלת ניסיון של 27 שנות הוראה הכוללות מגוון רחב של תפקידים: מחנכת כיתה, מורה ורכזת, מדריכה למתמטיקה, סגנית מנהלת ובמשך שבע השנים האחרונות כיהנה כמנהלת בית ספר בעיר אשדוד.
אני מאמין חינוכי:
ראיית התלמיד בראייה הוליסטית, טיפוח חוזקות ויכולות אישיות של כל חבר קהילה. קידום מצוינות וחשיבה יזמית. שיתוף פעולה בין כלל חברי הקהילה הנו כלי מרכזי לטיפוח תחושת שייכות, מעורבות וערבות הדדית.

דנית פרץ – מנהלת השיטה- יסודי
השכלה: בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות.
ניסיון: בעקבות מפגש עם בית הספר הפתוח החליטה לעשות הסבה אקדמאית לחינוך פתוח ניסויי. בעלת ותק של 16 שנים בחינוך והוראה, רובן ככולן בית החינוך הפתוח "השיטה" בתפקידים שונים ומגוונים: מורת חצר, מחנכת כיתה, רכזת וחברה בצוות ניהול.
חזון: מאמינה שהכוח המשמעותי ביותר בחינוך הוא אהבה. חינוך משמעותי מושתת על אמונה מלאה בילדים, על היכולת להתבונן בהם בעיניים טובות ולאהוב אותם בדיוק כפי שהם. "מה צריך ילד? מקום שיוכל לגבוה ומבוגר אחד שיעזור לו עם התקרה" (עידית ברק)

אילת ורד יוסף – מנהלת בית הספר הטכנולוגי ויצו
השכלה: הנדסאית תעשיה וניהול, בעלת תואר ראשון בחינוך חברה וקהילה ותואר שני בלימודי מגדר ונשים.
ניסיון: במשך 25 שנים עבדה באורט רמת יוסף בבת ים. במסגרת זו ניהלה וביצעה תפקידים שונים בבית הספר בכללם: מורה, מחנכת, רכזת שכבה, רכזת מגמה, רכזת מעורבות חברתית, רכזת חינוך חברתי, רכזת מערכת. לפני כארבע שנים, החלה לנהל את ביה"ס הטכנולוגי "עתיד חדש" ברחובות.
חזון:
את דרכה החינוכית החלה מבחירה ואהבה גדולה לתחום החינוך. את אילת מלווה תחושת השליחות להשפיע על מערכת החינוך, על הדור של היום, על הצוות החינוכי כשותפים לעשייה וליצור אימפקט.
מבחינתה, תפקיד בית הספר הוא להיות מקום מקבל, מכיל, מניע, עושה הלכה למעשה למען כל אחת ואחד כדי שיהיו בעלי ידע, ירכשו מיומנויות, ויהיו בעלי תחושת מסוגלות ואמונה לעשות ולהצליח. חשוב לה לתחזק יום יום את הקשר האישי, את האמון ההדדי ושהתלמידים ידעו שהצוות החינוכי נמצא כאן בשבילם באמת, ולא רק בסיסמאות. מטרתה להוביל את הצוות כשותפים בעלי תפיסה חינוכית זהה עם מטרות ודרכי עבודה ליישום למען התלמידים.

אליחי דדי – מנהל ביה"ס תיכון אמי"ת המר
השכלה: בוגר ישיבת ההסדר "אורות יעקב ברחובות", בעל תואר ראשון ושני בחינוך ממכללת 'אורות ישראל' בוגר קורס מנהלים 'אבני ראשה'.
ניסיון:
התחיל את דרכו המקצועית בביה"ס אמי"ת המר כמורה מקצועי ומחנך לפני כעשר שנים. במהלך השנים עבר תפקידים משמעותי לרבות רכז מקצוע, רכז פדגוגי, סגן מנהל, מנהל חט"ב ועוד.
חזון: אליחי מאמין גדול בטוב שבכל אדם, וברצון של כל אחד להתפתח, להתקדם ולצמוח בהתאם לליבו ולחפצו. המטרה שלנו כמחנכים היא לאפשר לכל אדם בקהילה החינוכית הלומדת – תלמיד ומורה – להביא את עצמו לידי ביטוי דרך כישרונותיו ויכולותיו.

דניאל זוזוט – מנהל חט"ב אמית המר
השכלה: בוגר תואר ראשון ושני בחינוך במכללת אורות ישראל.
ניסיון: פועל בתחום החינוך כ-11 שנה והתחיל את הקריירה בתחום החינוך הבלתי
פורמלי כמדריך של נוער חרדי נושר בעיר. לאחר מכן עבר לעבוד בקרית החינוך אמית המ"ר. במסגרת עבודתו עבד בתפקידים רבים שסייעו להתפתח אדם וכאיש חינוך. בין תפקידיו שימש כמחנך, רכז חברתי, רכז פדגוגי,
ראש מסלול מופת, רכז תיכון וסגן מנהל ועוד.
חזון: דניאל רואה את חינוך כלל ילדי ישראל יחד, תוך נתינת מענה אישי ומותאם לכל תלמיד, מיצוי היכולת האישית שלו וראייתו בראייה הוליסטית.

חן קליין – בית ספר תיכון עתיד חדש
השכלה: למד במכללה האקדמית בוינגייט- B.Ed, חינוך גופני ותעודת הוראה. תואר שני במנהל חינוך.
ניסיון: את עבודתו החינוכית התחיל בתיכון ברנקו וייס (אתגרי) באור יהודה, כחבר בצוות הנהלת בית הספר, אחראי על ההתנהלות הבית ספרית וריכוז עבודת המחנכים. בשלוש השנים האחרונות ניהל וחינך שכבה בתיכון ויצו רחובות. כל זאת מתוך הכרה בחשיבות העשייה וכחלק מההשפעה על אורח החיים של התלמידים והקניית מיומנויות חברתיות ואחרות לצד מיומנויות פדגוגיות.
חזון: חן מאמין בתפיסה חברתית, על פיה יש לאפשר לכל תלמיד ותלמידה הזדמנות שווה על ידי
חוויות של הצלחה, שיפור בתחושת המסוגלות האישית, צמצום פערים לימודיים וחברתיים והובלה למצוינות. התפיסה של חן היא כי ביכולתנו כאנשי חינוך לסייע לתלמידנו לצמוח לבוגרים אחראים, עצמאיים התורמים לחברה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר