מכירים בני ובנות נוער פורצי דרך? מחלקת הילדים והנוער מחפשת אותם!

בקיץ הזה מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך יוצאת בפרויקט מיוחד ומחפשת בנות ובני נוער פורצי דרך ומעוררי השראה שחוללו שינוי משמעותי בחייהם האישים או הובילו פעילות קהילתית יוצאת דופן

פורסם בתאריך: 2.8.22 18:04

-->

אגף החינוך והנוער ממשיך ללוות את בני הנוער גם בחופש הגדול. כחלק מתפיסת החינוך העירונית והרצון לפתח תחושת עצמאות ויזמות בקרב בני הנוער, מחלקת הילדים והנוער יוצאת ביוזמה חדשה וקוראת לתלמידים להגיש מועמדות לתחרות "נוער פורץ דרך".

למי מיועדת התחרות?

לבני ובנות הנוער בעיר שחוללו שינוי מעורר השראה בחייהם האישיים, עברו תהליך משמעותי ו/או הובילו שינוי קהילתי. אות "נוער פורץ דרך" יוענק לנער/ה בגילאי 10-18 על פעילות באחד מן התחומים הנ"ל: התנדבות, יוזמה קהילתית/ארצית, מוסיקה, אמנות, ספורט, תחביב, מסעות ואתגרים וגם בישול ואפיה. הקריטריונים המלאים מופיעים באתר עיריית רחובות בלינק >> https://bit.ly/3zNMrfk   

ניתן להגיש מועמדות בוואטספ של העירונוער בטל' 050-900-2996 עד ליום שני, 15.8.22. הזוכים בתחרות "נוער פורץ דרך" יזכו בפרס ובתעודת הוקרה מיוחדת מטעם עיריית רחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "חינוך לערכים אינו מתחיל ונגמר בשנת הלימודים ואגף החינוך בעיר ממשיך ללוות את הנערים והנערות גם בחופש הגדול באירועים, פעילויות ובתחרות המיוחדת שהקמנו למענם".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו מעודדים את בנות ובני הנוער בעיר לפרוץ גבולות, להרחיב אופקים ולהגשים את רצונותיהם ושאיפותיהם מעבר לשגרת הלימודים. אני מזמין את הנוער שלנו להשתתף בתחרות ולקבל את האות נוער פורץ דרך".

חבר המועצה, מחזיק תיק נוער וצעירים ד"ר אסף סטי אל-בר: "בבני ובנות הנוער שלנו טמונה עוצמה רבה! גם לכם/ן יש את הכלים והיכולות ליצור שינוי משמעותי במרקם החיים שלנו. התחרות וההוקרה לפעיליםות, מטרתן להעלות על נס את היכולת של הנוער לתרום וליצור שינוי. זו קריאה נרגשת אליכם ואליכן לפעול, לעשות ולשנות. חזקו ואמצו!"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר