שיטור עירוני (צילום: עיריית רחובות)
שיטור עירוני (צילום: עיריית רחובות)

עיריית רחובות מציגה: תוכנית אכיפה מוגברת לצמצום מטרדי הרעש בחופש הגדול

ביחידת האכיפה באגף התנועה והשיטור העירוני ואגף הביטחון והחירום נערכו מראש לקיץ הקרוב לאכיפה מוגברת, בשילוב ידיים עם משטרת רחובות

פורסם בתאריך: 24.6.22 16:12

-->

מדי שנה בחודשי הקיץ  עולה כמות הפניות למוקד העירוני ולמוקד 100 של תושבים בשל התקהלויות ומטרדי רעש בפארקים ובגנים הציבוריים. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לקראת הקיץ השנה הכינו באגף התנועה והשיטור העירוני ובאגף הביטחון תוכנית כוללת, מפורטת ועדכנית, המבוססת על הפקת לקחים והכנסת שיפורים משנים קודמות. כל זאת, על מנת לצמצם עד כמה שניתן את המטרדים בקיץ, ולשמור על איכות החיים של התושבים ברחבי העיר. 

התוכנית מבוססת על נוכחות יזומה של איש צוות מטעם מערך האכיפה והביטחון העירוני- השיטור העירוני וסיירי הביטחון- בגני השעשועים והפארקים העיקריים שביחס אליהם התקבלו תלונות בשנים עברו: פארק המייסדים, פארק רחובות המדע, גן הבנים באושיות, פארק גבעת האהבה , פארק רחובות ההולנדית , פארק היובל וגן אוסי וזוהר. בגנים אלה יהיה איש ביטחון מטעם העירייה כל ערב בקיץ בין השעות 22:00-2:00, על מנת לוודא שהסדר ישמר, ובמקרה הצורך גם יזעיק את ניידות השיטור העירוני. 

ביחס ליתר הגנים והפארקים וכלל העיר, אנשי מערך האכיפה והביטחון יפגינו במהלך הקיץ נוכחות על פי חלוקה ידועה וקבועה מראש, ויסיירו בין הגנים והפארקים בעיר. 

הסיורים היזומים ייערכו בשני חלקים: בשעות הערב, בין השעות 17:30-19:30 בזמנים שבהם הורים וילדים מבלים בגני השעשועים ובפארקים, וכן בשעות הלילה, בין השעות 22:00-2:00 בזמנים שבהם בני נוער נוהגים לשהות בפארקים. נוכחות הסיירים במקום תסייע למנוע היווצרות מטרדי רעש, עישון, שתיית אלכוהול ועוד. המטרה העיקרית היא כמובן, שמירה על איכות החיים של התושבים בעיר. 

לצורך יישום התוכנית התאימו בעיריית רחובות (ובתחנת המשטרה ברחובות) את משמרות אנשי מערך האכיפה וסיירי הביטחון, הוסיפו משמרות והוסיפו ניידות. הסיורים לאכיפה ייערכו בכל דרך אפשרית – באמצעות ניידות, קטנועים ואופניים חשמליים וכן רכובים ורגליים בגנים ציבוריים.

מלבד הנוכחות היזומה בשתי משמרות, יינתן כמובן מענה לפניות תושבים במוקד 106– לכל אירוע תשלח ניידת אכיפה עירונית לטיפול בתלונה. 

ראש העיר, רחמים מלול: " הכנו תוכנית כוללת לקראת הקיץ, על מנת לשמור על איכות החיים של תושבי העיר רחובות .  החלטנו להעניק פתרון ממוקד לנושא מטרדי הרעש וההתקהלות בחופש הגדול, בהתבסס על ניתוח הנתונים משנים עברו. נפגין נוכחות ברחבי העיר, יחד עם מתן מענה לתלונות תושבים למוקד לאכיפה כללית והבטחת הסדר בעיר"

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות: " נערכנו מראש על מנת לשמור על הסדר והשקט גם בחודשי הקיץ. מיפינו את המקומות המועדים לרעש, ושם נציב השנה איש ביטחון במהלך שעות הלילה. מעבר לכך, תגברנו את המשמרות ומערך הביטחון והאכיפה עומד מוכן לכל קריאה באמצעות מוקד 106 "

אופיר מזרחי, סגן מנהל אגף הביטחון, חירום ובטיחות בעיריית רחובות: "סיירת הביטחון העירונית פועלת בשיתוף פעולה עם יחידת השיטור העירוני במשך כל ימות השנה – ובמיוחד בקיץ.  הסיירים יפעלו בכל המוקדים הנדרשים, בהם זיהינו צורך לאור ניתוח פניות התושבים בתחומי הפגיעה באיכות החיים. אנו מבקשים מהתושבים לפנות למוקד בכל מקרה של בעיה או הפרעה לסדר"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר