מאות השתתפו במרוץ המסורתי "לאורו" לזכרו של רונן לוברסקי ז"ל

עיריית רחובות והחברה העירונית בשיתוף עמותת "לאורו", קיימו ביום חמישי האחרון, את מרוץ "לאורו", לזכר סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, תושב העיר שנרצח בפעילות מבצעית ברמאללה. לפני המרוץ נערך טקס זיכרון במעמד ראש העיר, רחמים מלול, יו"ר הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין וחבר המועצה ומחזיק תיק הספורט רועי שרעבי

פורסם בתאריך: 20.5.22 08:46

-->

מאות השתתפו במרוץ "לאורו" שנערך ביום חמישי (19.5), ומהווה אירוע השיא השנתי של עמותת "לאורו" שהוקמה לזכרו ולהנצחת מורשתו של תושב רחובות סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל שנרצח בפעילות מבצעית ברמאללה. לפני ההזנקה למרוץ, נערך טקס במעמד ראש העיר רחמים מלול, יו"ר הכנסת לשעבר חה"כ יולי (יואל) אדלשטיין, מ"מ ראש העיר, זוהר בלום וחבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מקיימות את המירוץ בשיתוף עמותת "לאורו", בארבע השנים האחרונות מאז נפל רונן. המרוץ כלל כמה מסלולים ברחבי העיר: מסלול בן 1.5 ק"מ לבני נוער עם צרכים מיוחדים בליווי בני נוער מהתיכונים בעיר, מסלול 2 ק"מ למשפחות, ומסלול 6 ק"מ לבני נוער מגיל 14 ובוגרים.

מסלולי המרוץ חולקו לחמישה קטעים, כשבסוף כל קטע הוצבה עמדה בה כל קבוצה קיבלה חלק מפאזל. בתום המסלול כל קבוצה סיימה עם חמישה חלקי פאזל שהתחברו זה לזה לתמונה אחת גדולה. בפאזל באו לידי הערכים: רעות, ענווה, מקצועיות, דבקות במטרה, אחריות, כולם מרכיבים מרכזיים באישיותו של רונן ז"ל.

סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, שירת כלוחם ביחידת דובדבן ובמהלך פעילות מבצעית ברמאללה הוא נרצח על ידי מחבל. בן 20 היה במותו וזמן קצר לאחר האסון מצאה משפחתו פנקסים אישיים בהם כתב את מחשבותיו וגילתה סרגל ערכים וניסח לעצמו מודל חיים "לעשות עם עצמך חושבים כל סופ"ש או כל יום מה נתת השבוע, כמה נתת השבוע מעצמך, איך ניתן לשפר ומה לשמר".

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "בארבע השנים האחרונות אנחנו נפגשים כאן מדי שנה כדי להנציח את זכרו של רונן שהיה ערכי, מעורר השראה, חדור מטרה, הצטיין בכל דבר שעשה והקפיד לעשות זאת בצניעות וענווה. אני מודה לחברי עמותת "לאורו" על שיתוף הפעולה וכמובן לאביו של רונן, ולדימיר לוברסקי על הפעילות שמקדמת ערכים חשובים בקרב בני ובנות הנוער בעיר".

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "מרוץ לאורו היה מרגש מאוד. האירוע שילב בין עידוד הספורט להנצחת זכרו של תושב העיר שנפל בעת פעילות מבצעית". 

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "המרוץ לזכר רונן הוא שילוב ייחודי של ערכים חברתיים וספורטיביים משמעותיים ואני גאה על שותפותה של החברה העירונית במרוץ ערכי זה. אני בטוח שההיענות שנרשמה לאירוע חיממה את לב המשפחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר