נחנך מתחם הכושר המחודש על שם יגאל חדד ז"ל באבן גבירול

עיריית רחובות סיימה את עבודת חידוש מתחם הכושר ברחוב בעל התניא בשכונת אבן גבירול אשר מנציח את יגאל חדד ז"ל. במסגרת העבודות, הוקם משטח הולם מדשא סינתטי במתחם הכושר ששטחו כ- 93 מ"ר, הוצב ריהוט רחוב ושילוט הנצחה המספר של סיפורו של חדד ז"ל.

פורסם בתאריך: 18.5.22 13:10

-->

רב טוראי יגאל חדד ז"ל היה לוחם בחטיבת גולני שנפל בשנת 1973, בן 19 בלבד בנופלו. יגאל היה פעיל בבית הנוער בכפר גבירול, ונודע שם בין חבריו כראשון במתנדבים לכל פעולה. יגאל הרבה להשתתף בפעילויות, טיולים ומסעות ברחבי הארץ והיה חובב ספורט נלהב, כשהתחום האהוב עליו ביותר היה אמנות הג'ודו והקרטה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במלחמת יום הכיפורים השתתף יגאל בקרבות הבלימה והפריצה נגד הסורים ברמת הגולן ונפגע ונהרג בקרב לכיבוש בית-ג'אן שבצפון רמת הגולן. במותו השאיר אחריו הורים וחמישה אחים ואחיות.
אחיו של יגאל, צביקה חדד שיתף: "המשפחה כולה שמחה ונרגשת לראות את הנצחתו של יגאל בעיר. אנו מודים לכל מי שלקח חלק"

ראש העיר, רחמים מלול: "לפני יום הזכרון האחרון הצלחנו לפתוח את מתחם הכושר המחודש לזכרו של יגאל ז"ל. המקום נבחר בשכונת כפר גבירול, השכונה בה הוא גדל ואהב כל כך. אני מודה למשפחה היקרה על שיתוף הפעולה ושמח שהצלחנו להנציח את דמותו של יגאל בעיר".

סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ': "כנבחרי ציבור נפלה בידינו הזכות לגמול לנופלים, לשמר ולהנציח את זכרם. סיפור הנצחתו של יגאל חדד ז"ל מתגלגל שנים רבות וחברי אמיר ירון התחיל לטפל בו עוד בקדנציה הקודמת. לשמחתי הצלחתי ממש לפני יום הזכרון האחרון להביא לפתרון הבעיות שהיו בגן לשביעות רצונה של המשפחה ובתאום מלא איתה."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר