עצים שניטעו בדרך האצ״ל בכניסה לרחובות
עצים שניטעו בדרך האצ״ל בכניסה לרחובות

רחובות מתחדשת בעקבות הסכם הגג להתחדשות עירונית: הושלמו עבודות הסלילה בדרך מנחם בגין

דרך חדשה: בשבוע האחרון הושלמו עבודות הסלילה מחדש של כביש העוקף המזרחי, דרך מנחם בגין העבודות חולקו למקטעים שונים ובוצעו בשעות הלילה, כדי למנוע פגיעה בשגרת החיים של התושבים

פורסם בתאריך: 17.5.22 11:27

-->

רחובות מתחדשת: לפני כחודש ימים השלים אגף התשתיות בעירייה את חידוש רח' הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית ובשבוע האחרון הושלמו העבודות לסלילה מחדש של הכביש העוקף המזרחי- דרך מנחם בגין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במסגרת העבודות קורצף האספלט הישן והכביש נסלל מחדש (ריבוד) באספלט חדש- לאורך כל ציר כביש העוקף המזרחי. בתום עבודות הסלילה, צבעו עובדי אגף התנועה את הכביש מחדש.
העבודות בפרויקט זה חולקו למקטעים שונים ובוצעו בשעות הלילה, זאת כדי לצמצם ככל הניתן את הפגיעה באיכות החיים של התושבים והנהגים באזור.

הכביש העוקף הינו אחד הכבישים המרכזיים בעיר בו נוסעים מאות תושבים מדי יום. עלות הפרויקט הינה בהיקף של מיליוני שקלים והיא מומנה באמצעות הסכם הגג להתחדשות עירונית בקריית משה. פרויקט התחדשות העירונית בקריית משה הוא הפרויקט הראשון והגדול בישראל להתחדשות עירונית, אותו מוביל ראש העיר רחמים מלול. בחודשים הקרובים יצאו לדרך פרויקטים נוספים בתחומי התשתיות, התחבורה והפיתוח הנופי.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים בעבודות הפיתוח וחידוש התשתיות בעיר ללא הפסקה. בחודש האחרון חידשנו את רח' הר הצופים בשכונת רחובות ההולנדית וכעת סיימנו את חידוש כביש העוקף המזרחי, עורק תנועה מרכזי בו נוסעים מאות תושבים מדי יום. כפי שהבטחתי – נמשיך לקדם פרויקטים נוספים בכל רחבי העיר״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר