בואו לעשות טוב: מגוון אפשרויות התנדבות בפרויקטים שזקוקים למתנדבות ומתנדבים

בשנה האחרונה עיריית רחובות הסדירה את נושא ההתנדבות בעיר באמצעות היחידה להתנדבות שבאגף לשירותים חברתיים *בפרוייקטים רבים ומגוונים עם מטרות שונות למען הקהילה זקוקים לסיוע של מתנדבים, בכל גיל ובכל מסגרת זמן שהמתנדב/ת מוכנה להקדיש לכך - לכם נשאר רק לבחור

פורסם בתאריך: 8.5.22 17:54

-->

בשנה האחרונה הוקמה היחידה להתנדבות הינה חלק מהמחלקה למשאבי קהילה, באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. מטרת היחידה הינה להסדיר ולרכז את כל נושא ההתנדבות באופן כלל- עירוני.
בין היתר, היחידה פועלת לחיזוק ערך ההתנדבות, המתנדבים וארגוני המתנדבים הפועלים בעיר, יוצרת ומתאמת שיתופי פעולה בין ארגונים, מגזרים וקהילות שונות בעיר, ומתאמת בין משאבי העירייה, הקהילה וההתנדבות בשגרה ובחירום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לצורך כך, היחידה פועלת במשך כל ימות השנה מול ארגוני מתנדבים, עמותות, ומח' עירייה השונות ומול תושבי העיר המעוניינים להתנדב.צוות היחידה מלווה את המתנדבים בכל שלבי ההתנדבות החל מגיוס המתנדבים והפנייתם למשימות ההתנדבות המתאימות להם, הסדרת ביטוח לזמן ההתנדבות, ובדיקת שביעות רצונם מההתנדבות.במסגרת היחידה להתנדבות פועלים כ- 1000 מתנדבים בפרויקטים שונים, בכל גיל.בימים אלה יוצאת היחידה בקמפיין בקרב תושבי העיר בקריאה להתנדב במסגרות שונות בקהילה למען מגוון של מטרות, המתאימות לכל העדפה ולכל גיל.

פנינה קושנרוף, מתנדבת בשי"ל מספרת: "לתת זה בעיקר לקבל- זאת לא קלישאה אלא מימוש זכותו של כל אדם לתרום מזמנו ולעזור לחברה מרצונו החופשי. אני מקבלת ידע רב בתחומים שונים ומגוונים מחבריי לצוות, סיפוק בהשגת המטרה כאשר מצליחים לעזור לפונים אלינו והרבה שמחה."

המתנדבת הנייה פיינשטיין מספרת על המתנדב משה בנאי: "את משה בנאי הכרתי מעט קודם אך השעות הרבות בהן שוחחנו ובהן ביקרתי בבית משפחתו – היו יקרות לי ומיוחדות.
משה פתח בפניי את ביתו ואת ליבו וחשתי שהתמזל מזלי להכיר מקרוב תכונות אנושיות ייחודיות כמו אמון בעצמו, תעוזה, נדיבות, לקיחת אחריות, התמסרות, פתיחות וויתור על האגו.
בעזרת תכונותיו אלו משה תמך, קידם ושינה גורלות של אנשים רבים, והוא ממשיך בכך גם בגיל 85!"

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר