מוצאי עצמאות: כולם מוזמנים לקבלת הפנים המסורתית של ראש העיר עם להקת טיפקס!

לאחר שנתיים של הפסקה, חוזר האירוע הייחודי במוצאי יום העצמאות, יום חמישי, 5.5. החל מהשעה 20:00 וכל התושבים מוזמנים לפארק המייסדים. במהלך האירוע שינחה השחקן דניאל גד, בן העיר רחובות, יצדיעו לתושבות ותושבים מובילים בתחומם, שבלטו בהישגיהם השנה, ומייד לאחר מכן יחל המופע המרכזי לערב זה, של להקת טיפקס

פורסם בתאריך: 27.4.22 09:39

-->

במוצאי יום העצמאות, 5.5, החל מהשעה 20:00 תיערך בפארק המייסדים קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר, רחמים מלול, לתושבי העיר לרגל יום העצמאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במהלך האירוע יצדיעו לחיילים מצטיינים בני העיר, ספורטאים מובילים ותושבות ותושבים בולטים בתחומם שהגיעו להישגים מיוחדים בשנה החולפת. במהלך האירוע תופיע להקת "רוח חדשה" של רשת חוויות, אשר מורכבת מילדים בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן באירוע יוצגו הבניינים היפים ביותר בעיר שזכו בתחרות "הבניין היפה" שעורך מינהל הנדסה.
בחלק השני של הערב תתקיים ההופעה המרכזית לערב זה, של להקת טיפקס.
את האירוע ינחה השחקן דניאל גד, בן רחובות ובוגר בימת הנוער העירונית רחובות.

נזכיר כי בליל העצמאות, יום רביעי, 4.5 ייערך מופע העצמאות המרכזי החל מהשעה 20:00 בפארק המייסדים. על הבמה המרכזית בהנחיית דניאל מורשת, יעלו ויופיעו להקת הדג נחש, ואלרי חמאתי, שפיטה, אבי וואסה (מהפרויקט של עידן רייכל) וכוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי" . על במת הזמר הים-תיכוני שממוקמת בהרצל פינת הרשנזון יופיעו ישי לוי, אלי לוזון ועוד, בבמת הזמר העברי ברחבת יד לבנים יופיעו מיקי גבריאלוב, עינת שרוף וזמרים נוספים, ובבמת הזמר החסידי הממוקמת בהרצל פינת שדירות רוטרי תתקיים הופעה של ישי לפידות, מנדי ג'רופי, אריאל קנדבי, יוסי מדר ועוד.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו שמחים לחזור ולחגוג גם במוצאי יום העצמאות עם מופע מוזיקלי מיוחד ועם תושבים בולטים – במרכז הבמה, תרתי משמע. אני מזמין את תושבי העיר להגיע לפארק המייסדים המחודש גם במוצאי החג – יש לנו כל כך הרבה סיבות לחגוג! "

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר