רחובות: אלפים השתתפו בחגיגת המימונה בפארק המייסדים

החגיגה התקיימה בפארק המייסדים וכללה הופעות של הזמר קובי פרץ ושל תזמורת מרוקאית אותנטית בהשתתפות הפייטן הבינלאומי ליאור אלמליח, הזמר אלחי לגרסי והזמרת הים תיכונית נטלי בראל

פורסם בתאריך: 25.4.22 10:27

-->

אלפים מתושבי רחובות השתתפו אמש בחגיגת המימונה העירונית שקיימו עיריית רחובות והחברה העירונית בפארק המייסדים בעיר.ראש העיר, רחמים מלול, אירח את הבאים במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו והזמין אותם להתכבד בכיבוד מסורתי שכלל מופלטות כיד המלך.באירוע השתתפו גם סגני ראש העיר, חברות וחברי מועצה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על הבמה המרכזית, שהוקמה לצד המאהל, התקיימה הופעה סוחפת של הזמר קובי פרץ, וכן הופעה של תזמורת מרוקאית אותנטית, בהשתתפות הפייטן הבינלאומי ליאור אלמליח והזמרים אלחי לגריסי ונטלי בראל.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לחגוג איתנו. לאחר שבשנתיים הקודמות לא נערכו חגיגות מימונה בפארק בשל מגבלות הקורונה, שמחתי מאוד לשוב ולארח את התושבים ולחגוג ביחד איתם את החג. ניפגש גם בחג המימונה הבא".

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אני שמח שבתקופה מאתגרת זו בחרו רבים מתושבי העיר לקחת חלק בחגיגות המימונה העירוניות. אני מאחל לכולם ביטחון, בריאות ושתמיד רק נשמח ונחגוג".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה להחזיר עטרה ליושנה ולשוב לקיים את חגיגת המימונה המסורתית בעיר אשר סוגרת את רצף אירועי האביב המוצלחים. תודה לתושבים שהצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר