מספר שיא: 4,500 נרשמים לקייטנות חוויות בחופשת הפסח

לראשונה תפרסם הרשת את השיבוצים בסמס ישירות לנרשמים, בצרוף ציון מסגרות שבהן משתתפים ילדים עם אלרגיות. קייטנה ייעודית לחינוך המיוחד תפתח במקביל

פורסם בתאריך: 5.4.22 07:54

-->

ביום חמישי יפתחו קייטנות פסח של רשת חוויות, אשר מדווחת על ביקושים גבוהים, זאת לאחר שלקייטנות נרשמו גם ילדים שאינם נמצאים בצהרונים במהלך השנה. כזכור, הרשת הודיעה כי היא פותחת את הקייטנות לכלל ילדי העיר, על מנת לאפשר להורים רצף תפקודי ולילדים להצטרף למסגרת איכותית ומעשירה במהלך החופשה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


.

הקייטנות יפעלו במשך חמישה ימים, בין ה- 7-13.4, זאת במקום היום הארוך שתוכנן למועד אסרו חג בשבועות, החלטה שהתקבלה לאור בקשת ההורים ובשיתוף עמם. כמו כן, קייטנה ייעודית לילדי החינוך המיוחד תפתח בבית הספר רננים, בהשתתפות כ-32 ילדים מכל העיר.

במסגרת ההכנות לקייטנות הושקעו משאבים רבים בבניית תכני העשרה ייחודיים לקייטנה, לרבות חוברת פדגוגית והדרכות מקצועיות לצוותים.
גם בהליך הרישום הושקעה מחשבה רבה, בדגש על שיפור השירות להורים ולנוחיות ההורים, השיבוצים יפורסמו ישירות לנרשמים בהודעת סמס.

עוד במהלך ימי הקייטנה, תוגש ארוחת בוקר לכלל הילדים ויפורסמו מסגרות שבהן משתתפים ילדים עם אלרגיות, על מנת לשתף את ההורים, להעלות המודעות לנושא וכמובן לשמור על בריאותם של כלל הילדים.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמר כי:* "אנחנו ממשיכים להוביל שיתופי פעולה רחבים עם העירייה, ההורים וגורמי החינוך בעיר, ניהול שמביא לתועלות מרובות ולשיפור מתמיד בשירות. ההתארגנות, ההתנהלות והראייה החינוכית הכוללת מאפשרת לנו להעניק לילדי העיר את המסגרות האיכותיות ביותר, ואני מודה לכל השותפים לתהליך ומאחל חופשה מהנה ובטוחה לילדי העיר".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אמר כי:* "תוכנית ניצנים מאפשרת להרחיב את השירות לכלל ילדי העיר, בעלויות סבירות ובכך להקל על נטל ההורים. שיתוף הפעולה עם רשת חוויות מאפשר לכולנו לשמור על רצף חינוכי איכותי ולספק מסגרות תומכות וחמות לילדי העיר גם במהלך החופשות".

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות, אמר כי:* "השנה נערכנו עם תוכנית פדגוגית מושקעת, לרבות הדרכות לצוותים ושמנו דגש משמעותי על צרכים מיוחדים, החל מאלרגיות ועד לפתיחת מסגרת ייעודית לחינוך המיוחד. ההתארגנות המוקדמת והיסודית, לרבות גיוס כוח אדם, לוגיסטיקה, ארוחת בוקר והתכנים כמובן, הוכיחה את עצמה, ואנחנו מחכים ומצפים לבואם של הילדים. אני מודה על האמון של ההורים ועל שיתופי הפעולה הרחבים שהצלחנו לייצר ביחד, אין ספק כי התנהלות זו מביאה לתוצאות טובות יותר ולשביעות רצון של כלל השותפים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר