יוצרים עבורכם חוויות חדשות לאביב

רשת חוויות מזמינה את התושבים לאירועי הפנינג משפחתיים, הופעות, מוקדי אפיית מצות ומתחם מתקנים שקט המותאם לילדים עם צרכים מיוחדים - כל זה קרוב לבית ובאווירת חופש מהנה 3.4- 12.4 במרכזים הקהילתיים

פורסם בתאריך: 3.4.22 11:30

-->

רשת חוויות רחובות ממשיכה להביא עד לבית התושבים את האירועים הכי שמחים ומהנים בעיר. לרגל חג הפסח, נערכו ברשת לקיום אירועים ברוח החג, ומזמנים את הציבור להגיע ולשמוח במוקדי הפנינג, הופעות ואפיית מצות לילדים ומשפחות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


האירועים יפתחו בהפנינג בחוויות שוויץ המדע (3.4) עם מופע של ד"ר באבל וימשכו לחוויות אושיות (5.4) וחוויות שוויץ רחובות החדשה (6.4), שם יוצבו מתקנים במתחם שקט לילדים עם צרכים מיוחדים. מוקדי אפיית מצות יפתחו בחוויות רחובות ההולנדית (4.4), חוויות קריית משה (6.4), חוויות תנופה (7.4), חוויות גבירול ובית לגדול טוב – בי"ס בגין (10.4) וחוויות רחובות החדשה (12.4).

אמית כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אמר כי: "אירועי יום האישה ואירועי פורים נחלו הצלחה ענקית, ראינו עד כמה הציבור צמא לפעילות פנאי איכותית, ברוח המועדים, החגים והמסורת. קיימנו עשרות פעילויות לכלל קהילות העיר, ואנחנו ממשיכים כעת בתוכנית מותאמת לילדים ומשפחות לקראת פסח. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, שתומך ונמצא איתנו כל העת, למ"מ ראש העיר זהר בלום ולחבר המועצה מחזיק תיק השכונות שאול צגהון שותפנו למען הציבור, לצוותי הרשת על המאמץ והתכנון למנהלי ועובדי העירייה על שיתופי הפעולה. מאחל ביטחון, בריאות וחג פסח שמח וכשר לכל בית ישראל".

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, אמר כי: "המרכזים הקהילתיים הם הבית של משפחות העיר בשכונות, ואנו נערכים בכל ההיבטים לקיום אירועי חג הפסח, למען הילדים שנמצאים בחופשה ומצפים לכך. קיום שמחות החגים יחדיו הוא חלק חשוב מיצירת קהילה חזקה, ואני מזמין את כולם להגיע למוקדי הפעילויות ולשמוח את שמח החג תודה למנהלי המרכזים, כלל העובדים, והמתנדבים שפועלים ללא הפסקה למען פעילות קהילתית מיטבית".

ההרשמה לאירועי אפיית מצות באתר הרשת. הכניסה בתשלום סימלי. הכניסה לאירועי ההפנינג חופשית ללא צורך בהרשמה

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר