מרגש: תושבי שכונת רחובות ההולנדית ביוזמה מיוחדת לכוחות הביטחון העירוניים

היום,חמישי, צפויים התושבים בשכונה להקים תחנת ריענון נוספת למען כוחות הביטחון העירוניים.

פורסם בתאריך: 31.3.22 11:27

-->

בעקבות המצב הביטחוני הרגיש, מזה מספר ימים תוגברה נוכחות ניידות השיטור העירוני, המשטרה והביטחון העירוני בכל רחבי העיר, בדגש על מוסדות החינוך בעיר. כוחות המשטרה, השיטור העירוני וקציני הביטחון מסיירים גם באתרי הבנייה השונים כדי לאתר שוהים בלתי חוקיים ולשמור על ביטחון התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אתמול (רביעי), יזמו תושבי שכונת רחובות ההולנדית מחווה מרגשת לכוחות הביטחון העירוניים והקימו למענם תחנת ריענון מיוחדת בשכונה. בתחנה השוטרים והפקחים יוכלו לעצור להתרענן, לשתות ולאכול בין הסיורים בשכונה. היום, חמישי, צפויים התושבים בשכונה להקים תחנת ריענון נוספת למען כוחות הביטחון העירוניים.

רחמים מלול ראש העיר: "״אני מקבל תגובות חיוביות רבות מתושבי העיר שרואים את כוחות הביטחון העירוניים ברחבי העיר. תודה רבה לתושבי שכונת רחובות ההולנדית על המחווה המרגשת של הכרת הטוב״"

מירי וייטקביץ' ועד ההורים של גן נבטים בשכונת רחובות ההולנדית: "כולנו רואים את ההתגייסות שלהם לטובת ביטחוננו וביטחון ילדינו ורצינו לעשות משהו קטן למענם כאות תודה. תחנת הריענון שהקמנו מרכזת בתוכה את כל מה שהשוטרים והפקחים צריכים בדקות המנוחה הבודדות שיש להם, אני מודה למירב חן מצהרון חלומות וגילה מנהלת המעון שנרתמו ליוזמה יפה הזאת למען כוחות הביטחון שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר