גזירת הסרט בפארק הכלבים בקרית עקרון
גזירת הסרט בפארק הכלבים בקרית עקרון

גם לקרית עקרון יש פארק כלבים

כלל מתקני הפארק יוצרו על ידי מחלקת התשתיות במועצה, ובכך נחסכו אלפי שקלים לקופה הציבורית

פורסם בתאריך: 29.9.17 06:00

-->

חיי כלב: לא מה שחשבתם. בקרית עקרון נחנך פארק חדש ורחב ממדים המיועד כולו לחברו הטוב ביותר של האדם. הפארק החדש, המצויד במתקני משחקים, תוכנן ונבנה על יד עובדי מחלקת התשתיות במועצה, בניצוחה של רות לוי, שהחליטה בצעד חסר תקדים לייצר את כלל מתקני הפארק בתחומי המועצה, ובכך לחסוך אלפי שקלים לקופה הציבורית. במשך מספר ימים  עמלו עובדי המועצה על בניית מתקני המשחקים לכלבים וזכו לראות תמורה להשקעתם בפתיחת הפארק, כאשר הגיעו עשרות כלבים ובעליהם ליהנות מן המקום החדש.

אירוע הפתיחה נחגג לפי כללי הטקס: בלונים נתלו, מוזיקה נעימה נשמעה ברקע, שקיות חטיפים מיוחדות לכלבים חולקו, לצד משחק יוקרתי לכלבים תרומת חברת "זו סנטר", צלם מגנטים תיעד את האירוע לקול נביחות צהלה והפארק שקק חיים כאשר עשרות כלבים ובעליהם הגיעו לחגוג עם בני טיפוחם. כיאה לכל אירוע חניכה, ראש המועצה גזר את הסרט בנוכחות סגנים, חברי מועצה, עובדי מועצה ובעלי הכלבים.

רות לוי, מנהלת מחלקת התשתיות: "אני גאה בעובדי המחלקה שהרימו את הכפפה והקימו פארק לתפארת. יישר כח לעובדי מחלקת התשתיות ובמיוחד לאמיר נגר שהוביל את המהלך".

ראש המועצה חובב צברי: "אני מודה לרות ולמחלקת התשתיות על היוזמה המבורכת ,לבנות את המתקנים בעזרת צוות מחלקת התשתיות. בכך נענינו לבעלי הכלבים שביקשו פארק. מעתה גם לבעלי הכלבים וגם לבני טיפוחיהם יהיה מרחב ייעודי, מושקע ובטוח בו יוכלו ליהנות עם כל בני המשפחה. בקרית עקרון שלנו דואגים לכולם, ובטח לחברו הטוב של האדם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר