פארק המדע בשכונת רחובות המדע יוצא לדרך!

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות באמצעות הל"ר- החברה לפיתוח רחובות החלו בעבודות ההקמה של הפארק המרכזי בשכונה בגודל כולל של 16 דונמים

פורסם בתאריך: 14.3.22 12:07

-->

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות, באמצעות הל"ר החברה לפיתוח רחובות, החלו בעבודת ההקמה של השטח הציבורי הפתוח בשכונת רחובות המדע.השטח, בגודל של 16 דונם, יכלול על פי התכנון מספר מתחמים לכל המשפחה, מתחם בוגרים שבו יוצב מתקן מרכזי ייחודי, בדגש על מדע, בעל פונקציות מגוונות ואתגריות כגון: חבלי טיפוס, גלישה, קירות משחק וכדומה, בנוסף יותקנו במקום חצובת נדנדות ומתקנים נלווים.
במתחם הפעוטות ישולבו מתקנים הכוללים מגלשות, טיפוס, נדנדות ופאנלים למשחק, בדגש על מדע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בנוסף מתוכננים שישה מתחמים למתקני משחק מדעיים העוסקים באנרגיית האור, חלל, מתקנים אלקטרונים, מתקנים לשיווי משקל, גרביטציה, משטח בימבות דמוי חלל וכדומה.כמו כן מתוכננים במקום גם שני מתחמי כושר .כל המתחמים כוללים הצללה, תאורה ומשטחי בטיחות (דשא סינטטי עם משטח הולם).
הפארק מהווה שלב ב' של הפארק הקיים ברחובות המדע, וממוקם דרומית לפארק הקיים, בין רח' אפרים קציר לרח' אהרון צ'חנובר.חשוב לציין שהפארק כולו וחלק מהמתקנים בו יהיו מונגשים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים עפ"י התקנים הקיימים בתחום.שטחים נרחבים בפארק תוכננו לטובת מדשאות, גינון ועצים, במקום תוכנן גם שביל אופניים היקפי, פינות ישיבה מוצלות ע"י פרגולות ועצים, ספסלים, ברזיות, אשפתונים, תאורה ותאורה דקורטיבית.

הפארק החדש יתחבר לשטח הציבורי הקיים שבשכונת רחובות המדע, ויהווה שטח מרכזי שחותך את השכונה לרוחבה. בתכנון הגן ניתן דגש מיוחד על שטחי גינון רבים ועצים שינעימו את חוויות המשתמשים בגן. תכנון הגן נעשה ע"י משרד האדריכלים כהנוביץ'.

רחמים מלול , ראש העיר: "אני שמח שהגענו לשלב הסופי של פיתוח שכונת דגל בעיר- שכונת רחובות המדע. השקענו משאבים רבים בתכנון מדוקדק של הפארק לטובת תושבי השכונה, ויש בו מגוון של פעילויות שנועדו לגרות את המחשבה ולהפעיל את באי המקום. אין לי ספק שהפארק מוסיף לייחודיותה של השכונה, וחלק משמעותי ממנו תוכנן בשיתוף עם התושבים"

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר:" אחרי הליך חשיבה משותף עם וועד השכונה התחלנו בהקמת הפארק החדש שנמצא בלב השכונה. הדגש על הפרטים הקטנים, מבחר המתקנים והפונקציות השונות בגן ישפרו את חווית המשתמשים בגן לכל הגילאים. אין לי ספק שהפארק החדש יהווה מוקד משיכה לתושבים רבים מהשכונה ומחוצה לה."

אלי בן ברון, יו"ר וועד שכונת רחובות המדע: "בתור יו"ר וועד השכונה, כיף לראות איך השכונה שלנו מתפתחת ותופסת תאוצה בפיתוח סביבתי וחברתי. חיי קהילה הם חלק מהשכונה האורבנית שלנו וככזו הפארקים הקיימים ואלה שעכשיו נבנים- הם משמעותי מאוד ממנה. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולסגן ראש העיר יניב מרקוביץ על שיתוף הפעולה הפורה והאיכותי בינינו"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר