פה אחד: רזי בארי לתפקיד ראש מינהלת הסכם הגג

וועדת האיתור בעיריית רחובות לתפקיד ראש מינהלת הסכם הגג בחרה להמליץ על רזי בארי, כלכלן ומתכנן ערים לתפקיד. המינוי כפוף לאישור דירקטוריון חברת הלר, שצפוי להתכנס מחר, יום ג'

פורסם בתאריך: 14.3.22 10:26

-->

מינהלת הסכם הגג אחראית להוצאתו לפועל של הסכם הגג שחתמה עיריית רחובות עם מדינת ישראל בנושא ההתחדשות העירונית בקרית משה, הכולל את התחדשות השכונה (כ- 1300 יחידות דיור שיהפכו לכ- 11,000 יח"ד ) וחידוש תשתיות כלל עירונית בהיקף של כחצי מיליארד שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


רזי בארי הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בתכנון ערים ואזורים מהטכניון.
בשנה האחרונה הוא מכהן כמנהל המינהלת להתחדשות עירונית בעיריית באר שבע, ובמסגרת זו הוא מנהל צוות של עובדים וצוותי תכנון, ואחראי לקידום ההתחדשות של איזורי מגורים ותעסוקה ע"י תכנון, ליווי חברתי ותיאום פיתוח התשתיות והמרחב הציבורי.

לפני כן הוא כיהן כמנהל אגף תכנון מפת השילטון המקומי ויועץ הוועדה הארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור במשרד הפנים.
בין השנים 2017 – 2020 כיהן כמנהל המחלקה לתכנון אסטרטגי במינהל הנדסה בעיריית רחובות, בתקופה זו קידם מדיניות תכנון וליווה פרויקטים משמעותיים לפיתוח העיר, תוך שיתוף פעולה רוחבי עם גורמים שונים ברשות ומחוצה לה.
כאמור, המינוי טעון אישור דירקטוריון הלר, שצפוי להתכנס כדי לדון במינוי ביום ג', מחר.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני שמח שרזי בארי חוזר לחיק משפחת עיריית רחובות לאחר שצבר ניסיון משביח רב במשרד הפנים ובעיריית באר שבע. רזי יקבל סיוע מכל גורמי העירייה על מנת להצליח ביעד המשמעותי של הקמת קריית משה החדשה"

ניסים סלמן, מנכ"ל הלר: "מדובר באחד התפקידים הציבוריים המשמעותיים בעיר רחובות בעשור הקרוב, ואני שמח שכישרון בסדר גודל של רזי בארי הגיש מועמדות לתפקיד. אני משוכנע ביכולות שלו להניע את הפרויקט ולהוביל אותו בהצלחה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר