תעשו הרבה כבוד: גולן ביטון מונה למנכ"ל רשת חוויות

גולן ביטון, מי שצמח כילד בשכונת קריית משה ולימים ניהל את המרכז הקהילתי בשכונה, נבחר היום לתפקיד מנכ"ל הרשת. ראש העיר: "הדרך הזו מוכיחה מסירות". אמיתי כהן סגן ראש העיר ויו"ר הרשת: "פעל לייצב את המערכת"

פורסם בתאריך: 8.3.22 07:45

-->

גולן ביטון, בעל תואר מוסמך בחינוך (MA) בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך, נבחר הערב ( שני) לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות רחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ביטון גדל וצמח בשכונת קריית משה, התחיל את דרכו המקצועית בתפקידים מגוונים במרכז הקהילתי בשכונה. הוא התקדם במשך השנים לתפקידים בכירים ברשת, מונה למנהל המרכז הקהילתי בשכונה והיה אמון במקביל על מגוון תחומי אחריות ברשת חוויות, ביניהם, תחום הנוער והבטיחות הביטחון ועוד. בנובמבר 2019 הוא מונה לסמנכ"ל הרשת ובאפריל 2021 הוא מונה לכהן כמ"מ מנכ"ל הרשת בפועל, תוך שהוא חתום על הצלחות רבות.

בתקופה זו הוביל ביטון לשיפור במתן השירות לתושבים והחל לחדש את פעילות הרשת בכלל ואת מערך הצהרונים והמעונות בפרט, תחת הנהגתו של יו"ר הרשת וסגן ראש העיר, אמיתי כהן. בישיבה שקיימה היום (7.3) ועדת הבחירה, בהשתתפות ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת אמיתי כהן וחברי הדירקטוריון, הוא נבחר פה אחד לתפקיד מנכ"ל הרשת.

ביטון, אמר מיד לאחר בחירתו כי "תמיד האמנתי, גם בתור ילד בשכונת קריית משה, גם כשלא האמינו בנו, המשכתי להאמין בעצמי! הגיוס לצבא היה מבחינתי נקודת מפנה בחיים, שהתנהלו עד אז בתוך השכונה, בצבא כיוונו אותי למסלול של צמיחה, לקחתי את ההזדמנות ועם ההצלחות בא הרצון לעבוד קשה עוד יותר. אחרי הצבא התחלתי את דרכי במתנ"ס קריית משה, מתוך מטרה להיות מנהל המתנ"ס יום אחד, אהבתי כל רגע, בכל תפקיד, זוטר ככל שיהיה. עבדתי בחלוקת מזון תחילה ומשם התקדמתי. תמיד בערה בי התשוקה לתת יותר ומכל הנשמה לאנשים ולעיר שלי, אני חושב שזה סוד ההצלחה. אני מודה לראש העיר על תמיכתו ועל שהאמין בי לאורך כל השנים, לאמיתי שסומך עלי ונותן לי לנווט את הספינה, לחברי הדירקטוריון וחברי ועדת הבחירה על האמון שנתנו בי – הגשמתי היום חלום גדול".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר