עיריית רחובות קיבלה את אות המגדר על העסקת נשים

פורום נשים רחובות ציין השבוע את יום האישה הבינלאומי באירוע מרכזי בהיכל התרבות העירוני עם הסטנדאפיסטית הדר לוי* יו"ר עמותת כן עו"ד אורית רישפי העניקה לעירייה את אות המגדר על העסקת נשים בכירות *אינה בוטננקו קיבלה הוקרה מיוחדת על היכנסה להיכל התהילה של הכדורסל לאור פעילותה לקידום כדורסל נשים בעיר

פורסם בתאריך: 6.3.22 08:35

-->

לכבוד יום האישה המתקיים בכל שנה בחודש מרץ, פורום נשים רחובות הזמין את התושבות והתושבים לאירוע המרכזי שהתקיים השבוע בהיכל התרבות העירוני. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


האירוע נפתח בהענקת אות המגדר לעירית רחובות מעמות כ"ן לקידום נשים, ע"י יו"ר העמותה עו"ד דר' אורית רישפי. האות הוענק לעירית רחובות על העסקת נשים בכירות בתפקידים סטטוטוריים בשיעור גבוה במיוחד. עו"ד רישפי העניקה את האות לראש העיר, רחמים מלול, חברת המועצה אווה גור ואביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה. לאחר מכן הוענקה הוקרה מיוחדת מטעם פורום נשים רחובות לאינה בוטננקו, מייסדת מקבוצת כדורסל הנשים– מכבי טופז רחובות, על תרומתה ועל היכנסה להיכל התהילה של הכדורסל בישראל.לאחר מכן התקיים מופע Spoken word של "צעירות בדרך" – אקטיביסטיות המקדמות זכויות נשים ממרכז הצעירים העירוני- הפלטפורמה. במופע המרכזי של הערב השחקנית והסטנדאפיסטית האהובה הדר לוי הופיעה והצחיקה את כל האולם. 

 

ראש העיר רחמים מלול : "מבחינתנו יום האישה הוא כל יום בשנה, עם מגוון הפרויקטים החשובים שפורום נשים רחובות מניע בהצלחה ובראשן מלגות לתואר ראשון לנשים. שמחנו לציין את יום האישה הבינלאומי באירוע מרכזי בהיכל התרבות״.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: "לאחר שנתיים ארוכות בהן קיימנו את האירועים והפעילויות דרך המסכים, אנו שמחות לציין את אירועי יום האישה שיתקיימו בכל חודש מרץ ברחובות. אני מודה לצוות פורום נשים רחובות על העבודה המאומצת על חגיגות יום האישה ברחובות וגם לאלדה מלוטוס ולכל הפעילות המתנדבות שלנו, וכמובן לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה ושיתוף הפעולה".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אביבה חלבי: "יום האישה הוא הזדמנות נפלאה להביט לאחור על ההישגים הכבירים שכבר השגנו ולצפות אל עבר העתיד. פורום נשים רחובות מקדם יוזמות למען נשים לאורך כל השנה ואנו מזמינות את התושבות והתושבים ליהנות מחודש הפעילות שהכנו בעבורם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר