ראש העיר רחמים מלול, סגנו אמיתי כהן, ממ ראש העיר זהר בלום וקומונרית הסניף- תמר קורינאלדי בביקור בסניף המשופץ

פורסמו השיבוצים לכיתות א' לשנת תשפ"ג

ביום חמישי האחרון ורק כחודש ימים לאחר סגירת ההרשמה, המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך והנוער השלימה את מלאכת השיבוצים לבתי הספר היסודיים בעיר

פורסם בתאריך: 27.2.22 08:08

-->

השנה רושמת המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך נתון שיא במדד שביעות רצון ההורים, כאשר 99% מהנרשמים לכיתות א' קיבלו את בית הספר אותו דירגו במקום הראשון בשאלון העדפות. צפייה בשיבוצים תתאפשר החל מהשעה 16:30 וההורים יקבלו את העדכון באמצעות הודעת SMS שתישלח אליהם לטלפון הנייד. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


למרות נתוני שביעות הרצון הגבוהים, העירייה מעמידה לרשות ההורים שאינם מרוצים מהשיבוץ להגיש ערעור על השיבוץ החל מיום שישי הקרוב, 25.2 ועד ליום שישי ה-11.3.22 באמצעות אתר הרישום הייעודי בלינק >>https://bit.ly/38ThxEd 

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים לפרסם היום את השיבוצים לבתי הספר היסודיים, בחפיפה גבוהה לרצון ההורים. אני מברך על העבודה המסורה שהובילה לתוצאה הזו. אנו שמחים לקבל בברכה את התלמידים והתלמידות לבתי הספר היסודיים בשנת הלימודים הקרובה". 

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנחנו נרגשים לקבל את פניהם של 3100 תלמידות ותלמידים לבתי הספר היסודיים לשנו בעיר בשנה הבאה. עשינו מאמצים רבים כדי שכל אחת ואחד מהם יקבלו את השיבוץ המתאים והנכון ביותר בעבורם". 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר