החברות הגדולות בעולם בוחרות ברחובות!

מה משותף לפייזר, טבע, אסטרהזנקה, מרק, אמזון וקרן IBF? לכולן בית חדש בפארק המדע ברחובות,השבוע הגיע ראש העיר רחמים מלול לטקס קביעת מזוזה של מיזם משותף וראשון מסוגו של חברות הענק ושמו: AION Labs, שבחר למקם את משרדיו בפארק המדע בעיר

פורסם בתאריך: 15.2.22 20:49

-->

עיר המדע: שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברות התרופות המובילות בעולם יוצא לדרך בפארק המדע ברחובות. פייזר, טבע, אסטרהזנקה ומרק סרנו יצרו שיתוף פעולה עם חברת שירותי הענן של אמזון (AWS) וקרן ההשקעות הביוטק הישראלית IBF בהקמת חממה טכנולוגית חדשנית בשם AION Labs בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מכון Biomed X מהעיר התאומה של רחובות היידלברג, גרמניה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


השבוע,  נערך טקס קביעת מזוזה במשרדים החדשים של מעבדת החדשנות בפארק המדע. אל הטקס שהוביל מתי גיל, מנכ"ל AION Labs, הגיעו נציגי החברות השונות השותפות במיזם, ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה מאיר דהן וסמנכלי"ת פיתוח עסקי בהל"ר וראש מנהלת אזורי תעסוקה, עו״ד עדי מוטולה ספיר.

את טקס קביעת המזוזה פתח ראש העיר בדברים: "היום יותר מתמיד העולם זקוק לחדשות רפואית-טכנולוגית. זה מעורר גאווה וכבוד שחברות הענק הגדולות בעולם, אמזון, פייזר, מרק סרנו, אסטרהזנקה, IBF וטבע בחרו למקם את משכנן אצלנו ברחובות. אני מברך אתכם ובטוח שתקדמו את הרפואה בישראל ובעולם ותצליחו להביא פתרונות חדשים שיקדמו את איכות החיים של כולנו".

ראש העיר קבע את המזוזה והוסיף: "גם במקורות כתוב שצריך לחדש ולהתחדש, לקדם ולהתקדם למען האוכלוסייה ולמען האנושות. אני מברך את AION Labs וכל העוסקים במלאכה, הצלחתכם – הצלחתנו".

המיזם המשותף AION Labs מתמקד בתחום הכלים החישוביים לגילוי ופיתוח תרופות וקבוצת AION תפעל כמעבדת חדשנות לסטארט אפים ישראליים בתחומי הרפואה השונים, כגון: גילוי מהיר ומשופר של תרופות, חלופות לניסויים בבעלי חיים ותמיכה ברפואה מותאמת אישית. בדומה לחברות הייטק וטכנולוגיה, מכוני מחקר וסטארטפים רבים, נציגי הקבוצה הטכנולוגית החדשה בחרו למקם את פעילותם בפארק המדע ברחובות, המהווה קרקע פורייה לתחומי החדשנות ויזמות עסקית, רפואית וכלכלית.

קשר מיוחד נוסף נרקם בין מיזם AION Labs עם חברת BioMed X, מכון מחקר ביו-רפואי עצמאי הפועל בעיר היידלברג בגרמניה – העיר התאומה של רחובות. מכון המחקר בהיידלברג מתמחה בקידום חידושים מחקרים בתחום הביו-רפואה בממשק שבין המחקר האקדמי לתעשיית התרופות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר