מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)
מימין:רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ (צילום: עיריית רחובות)

בעלי עסקים? בואו לקבל במה במדיה החברתית העירונית

עיריית רחובות יוצאת בקול קורא לעסקים מקומיים – פנו אלינו כדי שנפרסם אתכם במדיה העירונית מדובר ביוזמה נוספת של המחלקה לרישוי וקידום עסקים על מנת לעודד רכישה מקומית מעסקים מקומיים, ולחזק את בעלי ובעלות עסקים בעיר

פורסם בתאריך: 13.2.22 12:17

-->

המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות מעוניינת לקדם ולעודד באמצעות המדיה החברתית העירונית, את העסקים המקומיים הפועלים ברחבי העיר במגוון תחומים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כידוע, תקופה זו קשה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בשל השלכות מגיפת הקורונה, שנמצאת כעת בשיאה.במטרה לסייע לעסקים המקומיים בעיר בתקופה זו ובכלל, חברה המחלקה לרישוי וקידום עסקים לאגף הדוברות וההסברה, במטרה להעניק במה וחשיפה באמצעות הפלטפורמות העירוניות – פייסבוק ואינסטגרם- לעסקים מקומיים.

במסגרת זו יוצאת המחלקה בקול קורא לעסקים מקומיים קטנים ובינוניים, נותני שירות ברחובות (לא כולל בעלי מקצועות חופשיים, רשתות ארציות, רשתות מזון, פארם ודלק), להצטרף למיזם שמטרתו היכרות עם בית העסק – "יש לנו עסק איתכם"- ולקבל פרסום באחת (או כמה) מהפלטפורמות של עיריית רחובות.מטרת המיזם היא לעודד רכישה מקומית, באמצעות חשיפת פעילות העסק בפני תושבי העיר במדיה החברתית העירונית ו/או מתן פרסים.

בעלי.ות עסק אשר מעוניינים להצטרף לפרסום, ללא עלות, ימלאו פרטים על העסק ומהותו, לספר בקצרה את סיפור העסק ואת הייחודיות שלו, וכמובן לצרף תמונה טובה וברורה של בעל/ת העסק בתוך העסק.
העירייה אינה מתחייבת לפרסם את כל העסקים, והיא תפרסם את העסקים על פי שיקול דעתה וסדרי העדיפויות, במסגרת המדיה החברתית העירונית – פייסבוק ו/או אינסטגרם.
רשאים להשתתף בעלי עסקים שיש להם רישיון עסק או שהנם פטורים מרישיון עסק בהתאם לחוק, וכן אין כל מניעה חוקית לפעילות העסק

בעלי עסק, אשר מעוניינים להצטרף לפרסום, ללא עלות, מתבקשים להירשם ולמלא את כל הפרטים המבוקשים כאן.

 

ראש העיר, רחמים מלול: "בשנתיים האחרונות סייענו לבעלי עסקים בעיר בכל דרך אפשרית, במגוון של תחומים. החל מהקלות ועד ייזום אירועים, פרויקטים וקורסים שונים. הפעם אנו מציעים לעסקים את הבמה העירונית על מנת לחשוף אותם לתושבים, ואנו קוראים לבעלי העסקים המתאימים לפנות אלינו, ולהיעזר ביוזמה זו"

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק רישוי עסקים: "עברנו כברת דרך ארוכה מאז שהחלה תקופת הקורונה. בתקופה זו הפכנו את מחלקת רישוי עסקים למחלקה שמקדמת עסקים ומסייעת להם בשלל דרכים ואפשרויות. אני גאה ביוזמה זו, שמאפשרת לעסקים להציג את עצמם באמצעות העירייה. אנו שמחים לסייע גם באופן הזה לבעלי העסקים המקומיים"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר