רחמים מלול וניסים סלמן
רחמים מלול וניסים סלמן

עושים הסטוריה מקומית: נבחר הקבלן המבצע לעבודות התשתית שיתחילו בקרוב בקרית-משה

למעלה מ- 100 מיליון ש"ח: הערב נבחר הקבלן המבצע לחלק א' של עבודות התשתית במסגרת ההתחדשות העירונית בקרית משה

פורסם בתאריך: 10.2.22 04:36

-->

וועדת המכרזים של החברה לפיתוח רחובות בע"מ ("הל"ר") בראשות יו"ר הדירקטוריון וראש העיר, רחמים מלול, אישרה הערב, 9.2.22, את המלצת הנהלת הל"ר לבחירת המציע הזוכה לביצוע עבודות התשתיות בקרית משה. מדובר בעבודות תשתית במסגרת ההתחדשות העירונית בשכונה, בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הקבלן הזוכה הינו א.ד האחים אדרי בע"מ , אשר בשנים האחרונות עסק בפעילות פיתוח ענפה ב- עבודות תשתית ופיתוח שונות בין היתר בקרית מוצקין, נס ציונה וראשל"צ וכו'.להערכת הלר, כבר בחודש הבא יחלו העבודות לפיתוח הקרקע המשלימה, במקביל לשיווק המגרשים.

ראש העיר, רחמים מלול: "העתיד של רחובות כבר כאן! היום התחלנו עם העשייה בשטח בפרוייקט הגדול ביותר שהיה ברחובות מאז ומעולם. ההתחדשות העירונית בקרית משה תשפיע לטובה על כל העיר. הערב בחרנו את הקבלן שיתחיל בקרוב מאוד בעבודות התשתית במקום. לאחר עבודה רבה, ארוכה ומאומצת על ידי הל"ר וגורמים נוספים , מגיע השלב המשמח והמרגש של תחילת העבודות.בהצלחה לעוסקים במלאכה".

גיא צור חבר מועצת העיר רחובות מחזיק תיק ההתחדשות העירונית ופרוייקטים:"ברוכים הבאים למהפכת ההתחדשות העירונית בעיר רחובות. בשעה טובה ומוצלחת אנו מתקדמים צעד נוסף להגשמת החזון המשותף לשיפור איכות החיים עם בחירת הקבלן המבצע שיהפוך חזון למציאות בשטח. ביחד נשפר את איכות החיים בשכונת קריית משה ושיהיה הרבה בהצלחה."

ניסים סלמן, מנכ"ל הל"ר: ״זוהי אבן דרך משמחת. הפרויקט האדיר של ההתחדשות העירונית בקרית משה יוצא לדרך עם בחירת הקבלן הראשון. לאחר אלפי שעות עבודה של גורמים רבים ומגוונים, אנחנו מתחילים במסע המשותף לשיפור איכות החיים בשכונת קרית משה ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר