התחדשות העירונית בקריית משה. צילום: דוברות העירייה
התחדשות העירונית בקריית משה. צילום: דוברות העירייה

תתחדשו: ההתחדשות העירונית בקריית משה יוצאת לדרך

במהלך המפגש התושבים שאלו שאלות וקיבלו תשובות מראש העיר ומהגורמים המקצועיים באשר להליך ההתחדשות

פורסם בתאריך: 6.2.22 09:07

-->

בשבוע שעבר, התקיים מפגש בהובלת ראש העיר, רחמים מלול, עם נציגי שכונת קריית משה בנושא התקדמות ההתחדשות העירונית בשכונה לאחר החתימה על הסכם הגג, במפגש השתתפו חברי המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית ושאול צגהון, מחזיק תיק השכונות יחד עם הגורמים המקצועיים המלווים את פרויקט ההתחדשות בשכונה*


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בעקבות נתוני התחלואה המפגש התקיים באמצעות הזום ועסק בקידום ההתחדשות העירונית בשכונה לאחר החתימה על הסכם הגג. במפגש השתתפו למעלה מ-100 תושבים ונציגי שכונת קריית משה, משקיפים והגורמים המקצועיים המלווים את תהליך ההתחדשות.

במפגש עדכן ראש העיר את התושבים בשלבים השונים בדרך להתחדשות וציין כי הל"ר, החברה לפיתוח רחובות, החלה לקדם את פיתוח השכונה. החברה מקדמת בימים אלה מכרז לבחירת קבלנים מתאימים לבניית תשתיות בקרקע המשלימה ומכרזים אחרים בנושאים נוספים.במפגש הדגישו הצוותים המקצועיים בפני התושבים את החשיבות בהתארגנות מהירה של המקבצים שטרם קידמו הסכמים מול היזמים, זאת כדי שכולם יוכלו לגשת למכרז הקרוב. בזמן המפגש התושבים הציגו שאלות והתלבטויות העוסקות בתהליך ההתחדשות, כל שאלה זכתה להתייחסות ומענה מצד ראש העיר והגורמים המקצועיים.

מדברי ראש העיר, רחמים מלול במפגש המשותף עם התושבים: "לאחר השקעה רבה ושנים של תכנון, החזון להקמת השכונה החדשה הולך ומתגשם לנגד עיננו. הסכם הגג מעניק לנו את האפשרות לחדש את השכונה ולשדרג את התשתיות בעיר, לטובת כל התושבים. הבטחתי שנגיע להסכם עם משרד השיכון והמנהל בנושא המעבר לקרקע המשלימה לתושבים שירצו בכך. לשמחתי הצלחתי לקיים את ההבטחה ותושבי השכונה שיהיו מעוניינים לעבור לקרקע המשלימה – יוכלו לעשות זאת. בעקבות מצב התחלואה לא התאפשר לנו לציין את החתימה על הסכם הגג בטקס חגיגי, אך אנו מצפים לעשות זאת בקרוב".

חבר המועצה ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית, גיא צור אמר לתושבים במפגש:"אנחנו רואים שהחזון אותו הוביל ראש העיר קורם עור וגידים ובחודשים הקרובים נראה את הטרקטורים עולים על הקרקע, עם תחילת העבודות על הקרקע המשלימה. אני קורא לתושבים שעדיין לא סיימו את תהליך בחירת היזם- אנחנו כאן בשבילכם, אתם מוזמנים לפנות למנהלת ההתחדשות העירונית כדי שנוכל לסייע לכם ולקדם יחד איתכם את ההתחדשות במקבצים שלכם. יחד נעשה ונצליח".

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "אני מברך על המפגש המשותף ויודע כמה הוא משמעותי לתושבות ותושבי השכונה. כעת, כשתהליך ההתחדשות החל כולנו נושאים מבט קדימה אל העתיד, ומשלבים זרועות בעבודה משותפת למען תושבי העיר. אנו פועלים כדי לקדם מפגשים דומים  עם הנהלת העיר ותושבי השכונה בקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר